FrodeFlex Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hei. Er det mulig å restarte pc i sikkerhetsmodus ved å bruke "Start" "kjør" og en kommando? Vet man kan trykke F8 etter å ha starta pc, men problemet er at ved oppstart er skjermen helt svart i ca 1 min før windows starter. Har prøvd F8 uten at det skjer no, får heller ikke til å trykke F1 Pc funker ellers uten prob. Håper noen kan hjelpe meg med problemet mitt. Prøvde nettopp å restarte pc med windows cd men den blir ignorert og pc starter opp i den allerede installerte windows hva skjer Endret 21. januar 2006 av FrodeFlex Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvis du ikke får boote fra CD, så still dette inn i BIOS. trykk F8 med jevne mellomrom i oppstarten av windows så skal du komme inn i menyen. Lenke til kommentar
FrodeFlex Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Heisann. Har prøvd å trykke både F8 og F1 med jevne mellomrom uten at det skjer no. Har tenkt å formatere hd å legge inn win på nytt. pc vil ikke boote fra cd så jeg lurer på om det fins en måte å formatere hd på uten win cd? har prøvd å gjøre d i msdos uten at d har lykkes. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Du kan laste ned boot-disketter fra M$: How to obtain Windows XP Setup boot disks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå