jøanas Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg har en Nokia 6630 som har fungert helt flott inntil i går. Batteriet var nesten utladet og jeg satt den til lading. Etter dette har det vært umulig å skru telefonen på. Telefonen tar imot lading, og viser batteriindikator, men starter ingen programmer. Jeg bruker orginal lader. Telefonen har ikke vært i bakken eller i vann. Noen som har vært borti dette ? Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Jeg har en Nokia 6630 som har fungert helt flott inntil i går. Batteriet var nesten utladet og jeg satt den til lading. Etter dette har det vært umulig å skru telefonen på. Telefonen tar imot lading, og viser batteriindikator, men starter ingen programmer. Jeg bruker orginal lader. Telefonen har ikke vært i bakken eller i vann. Noen som har vært borti dette ? 5474979[/snapback] Det er enten FW bugs eller defekt av/på knapp. Hvis den ikke viser tegn til å start er det av/på knappen som er defekt. Hvis displayen lyser osv er det fw bugs. Uansett ta det på garantien Endret 22. januar 2006 av EXIDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå