TST Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 I årets Gullstikka-arrangement blir hele åtte priser ene og alene valgt av folket. I tillegg får damene mulighet til å stemme frem sin egen favoritt. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Flott at Gullstikka fortsetter å utvikle seg. Denne typen positiv oppmerksomhet kan forhåpentlegvis få fleire til å sette pris på alle dei positive sidane ved spel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Oi, jeg trodde at gullstikka bare var for TV jeg. Dette var stilig. Må se litt nærmere på dette. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Oi, jeg trodde at gullstikka bare var for TV jeg. Dette var stilig. Må se litt nærmere på dette. 5475342[/snapback] Du tenker nok på gullruten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Oi, jeg trodde at gullstikka bare var for TV jeg. Dette var stilig. Må se litt nærmere på dette. 5475342[/snapback] Du tenker nok på gullruten 5475948[/snapback] *Tenke* Whops, da tok jeg vist feil. Takk for at du rettet på meg. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Heheh. Ja det er ikke gull alt som glitrer:) Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det at du kan melde deg på Gullstikka? Er det å være publikum eller å kunne stemme på hvilke spill som er best eller hva er det? Lenke til kommentar
stengah Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det at du kan melde deg på Gullstikka? Er det å være publikum eller å kunne stemme på hvilke spill som er best eller hva er det? 5654332[/snapback] Det lurte jeg også på. Det skulle vært et "Melde seg på?" valg i pollen på forsiden. Ingen av valgene som er der nå passet meg fordi jeg ikke aner hvorfor man skal melde seg på edit: klarte å quote feil person. Endret 23. februar 2006 av stengah Lenke til kommentar
Sancti Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Man kunne melde seg på via gullstikka.no. Jeg antar at det kanskje er i seneste laget nå, uten at jeg skal si det sikkert. ToreBarsk: Jeg tipper det er mest for å være tilstede under utdelingen av priser og deretter drikke seg sørpe etterpå. Jeg har hørt rykter om at det var noe sånt i fjor, og håper i grunn av det blir slik denne gangen også. 'Damene' har valgt sin favoritt, så det blir spennende å se hva slags mottakelse vi får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg