Kvammis Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Som kanskje flere av dere som har småsøsken/unger har merket er de veldig glad i å trøkke inn midten av elementet på høytaleren.. Nå har jeg fått trykkt inn alle de 6 elementene som lillebroren min når opp til.. Noen tips til hvordan jeg kan fikse det ? Har prøvd den klassiske støvsugeren, men problemet er at midten av elementene mine er "spisse" (konisk) også er de lagd av litt hard plast. Takker på forhånd Endret 21. januar 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Prøv med litt sterk tape. Eneste jeg kommer på. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Kan vel alltids prøve.. OT: Phent oppsett du har forresten Endret 21. januar 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Takk for det:) Får håpe du får retta dem ut, hvilke høyttalere er det snakk om? BTW: Tror ikke det skal være non stor forskjell på lyden selv om de er trykket inn. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Er bare snakk om noen crappy høytalere fra Ljudia. Kit 2800 elns. Vet at det ikke er så mye forskjell på lyden, men det irriterer meg så sykt at det ser sånn ut Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Bruk støvsugeren! Skru ned litt på effekten hvis det går. Endret 21. januar 2006 av Trainman Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Som det sto litt lengre opp, har prøvd det.. Funker ikke på mine element siden de er lagd i litt hard plastik. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 du får gi broren din litt ris på fua! eneste jeg kommer på Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Bruk en kraftig teip bit, gjerne "Gaffa" teip som det blir kalt her.. og dra forsiktig ut eller noe, se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå