Gå til innhold

.wmv fil som page banner...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WMV er video. Hvorfor i huleste skal du ha en video som header? :)

Men for å svare på spørsmålet:

Ja, i teorien kan du ha en video i headeren. Er ikke værre enn dette:

<div id="header">
<object data="video.mpg" type="video/mpg" standby="Loading Video" width="200" height="200">
<embed src="video.mpg" autostart="true" loop="true" width="200" height="200"></embed>	
</object>
</div>

Lenke til kommentar

Kansje ikke så veldig brukervennelig/pent/smart/optimalt med en WMV-fil som header (eller i det hele tatt).

Det du evt. kan gjøre hvis du absolutt må ha et element som beveger seg å lager lyd som header, er å importere fila til et flash dokument, konvertere til en flash fil, og optimalisere den for web.

En litt bedre løsning i alle fall.

Tipper du vil få sånn windows mediaplayer navigator under filmen hvis du bruker WMV fila :)

Edit: Omformulering :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
En side med wmv som banner hadde fått min høyreklikk + dra ned + dra til høyre så fort som over hodet mulig.

5476670[/snapback]

For de som ikke bruker Opera: denne mouse-gesturen lukker siden. (jeg finner meg selv i å bruke det i explorer og andre programmer også. Litt irriterente...)

5476706[/snapback]

Skjønner deg. Jeg bruker FF til vanlig, og hver gang jeg bruker IE (skole, biblioteket, kompiser etc.) prøver jeg Ctrl+T og forventer at jeg skal kunne åpne en ny tab....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...