Hayer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei Jeg har laget en wmv fil som jeg vil ha som page banner(på toppen)... Så er dette mulig? Viss det er det forklar meg hvordan jeg gjør det plz.. (jeg er ny i dette ) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 WMV er video. Hvorfor i huleste skal du ha en video som header? Men for å svare på spørsmålet: Ja, i teorien kan du ha en video i headeren. Er ikke værre enn dette: <div id="header"> <object data="video.mpg" type="video/mpg" standby="Loading Video" width="200" height="200"> <embed src="video.mpg" autostart="true" loop="true" width="200" height="200"></embed> </object> </div> Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Kansje ikke så veldig brukervennelig/pent/smart/optimalt med en WMV-fil som header (eller i det hele tatt). Det du evt. kan gjøre hvis du absolutt må ha et element som beveger seg å lager lyd som header, er å importere fila til et flash dokument, konvertere til en flash fil, og optimalisere den for web. En litt bedre løsning i alle fall. Tipper du vil få sånn windows mediaplayer navigator under filmen hvis du bruker WMV fila Edit: Omformulering Endret 21. januar 2006 av bigben247 Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 WMV-filen vil vel bare virke på windowsmaskiner og maskiner som har installert avspillingsprogramvare for slike filer. Det er vel bare MSmediaplayer som liker dem egentlig... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Om du skal ha film, så burde du bruke flash, ja. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 En side med wmv som banner hadde fått min høyreklikk + dra ned + dra til høyre så fort som over hodet mulig. 5476670[/snapback] For de som ikke bruker Opera: denne mouse-gesturen lukker siden. (jeg finner meg selv i å bruke det i explorer og andre programmer også. Litt irriterente...) 5476706[/snapback] Skjønner deg. Jeg bruker FF til vanlig, og hver gang jeg bruker IE (skole, biblioteket, kompiser etc.) prøver jeg Ctrl+T og forventer at jeg skal kunne åpne en ny tab.... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Det mest irriterende er fram og tilbake (henholdsvis venstre+høyre og høyre+venstre museknapp), som jeg også vil at skal virke på angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå