huggy Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei,på Mission 00 (det følrste ) skal man vere en sånn liten robot! hva skal jeg gjere da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Snu deg rundt, ta til venstre og kjør inn i en tunell. Kjør fremover til du kommer til et gult forcefield - rundt hvert av disse er det noen chips som du må skyte med EMPen din. Første forcefield er de på høyre og venstre side, field #2 er det en i taket. Du kan umulig ha prøvd veldig hardt om du har blitt stuck alt, dog Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ikke til hjelp akkurat, men syns PDZ er det minst oversiktlige spillet noensinne. Umulig å finne fram uten de nav-punktene i gulvet. Klart å fullføre spillet, men det var et mareritt. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hehe det er veldig ofte jeg må vente til de pilene kommer selv, men det gjør ikke mye. Hei,på Mission 00 (det følrste ) skal man vere en sånn liten robot! hva skal jeg gjere da ? Det du skal gjøre er å kjøre roboten rett frem og så tar du til venstre og i enden er det en liten tunnel som du skal følge. I tunnelen er det et laserstråler som nekter deg videre fremgang så du må kjøre litt tilbake i tunnelen og og se til venstre og høyre. Der er det 2 gule "bokser" som da er hovedspenningen til strålene. Trykk RT når du sikter på dem og så kan du kjøre videre. følg tunnelen til du kommer til nok et strålefelt hvor da den gule boksen sitter i taket litt bak der. Når du er ute følger du bare veien rett frem og trykker RB når du er ved den blå core strålen. Så blir du Joanna igjen Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 syntes selv at PDZ var "uoversiktelig" og "dårlig konstruert" de første gangene jeg spilte det men nå digger jeg det . Det er bra med "pilene" men som sagt kommer dem alt for sent noen ganger . Håper du fikser pdz må bare informere deg at sistebrett er utrolig vanskelig på singel perfekt dark agent eller hva det heter. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hehe det er veldig ofte jeg må vente til de pilene kommer selv, men det gjør ikke mye. 5475180[/snapback] Faktisk gjør det mye for min del. Det er bevis på dårlig spilldesign. Og er veldig irriterende. Kommer aldri til å spille det igjen på høyere vanskeliggrad. Rare har gjort en ytterst dårlig jobb. Kanskje dette blir mitt første spill som jeg selger fra meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hmm,eg hadde virkelig høge forventninger til avtakeren til noe av det beste eg noen gang har eig og spilt,Perfect Dark på N64.Noe sier meg eg gjør klokt i å ikkje prioritere PDZ i første omgang Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ja, N64 versjoner er så mye bedre. Der er spillet nærmest perfekt. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Perfect Dark Zero på 360 var en stor skuffelse ja, COD 2 er mye mer moro. Spilte gjennom en gang på Secret Agent og har ikke noen umiddelbare planer om å spille det igjen... Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå