ThaMezzy Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvordan yter Sapphire Radeon X1600 Pro AGP 8X 256 MB i dagens spill? Jeg har fra før 2gb RAM og en 2.8ghz pentium 4 CPU. Skal oppgradere cpu, hovedkort snart. Vil dette kortet yte bra i BF2, CS:S osv? Burde jeg heller spare opp til et mye bedre kort, eller er dette godt nok til Mai når jeg har konfirmasjon? Ønsker svar så fort som mulig. Takker på forhånd:) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Det skulle nok holde til mai ja Men allikvel så hadde jeg venta hvis jeg var deg. Som du selv sier så skal du ha nytt hovedkort og CPU snart, regner med at dette blir i mai. Da ville jeg ha venta til mai, og kjøpt meg ett godt PCIe kort da. Jeg tipper at prisene på X1800 kortene kommer til å stupe med en gang R580 (X1900) brikkene kommer i hyllene. Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Takk for svaret. Er litt usikker. Har nå et veldig gammelt nVidia FX 5700 kort og det yter ikke akkurat noe særlig i spill. Skal tenke over det. Takk i hvretfall:) Kom gjerne med flere kommentarer. Noen som har kortet som kan gi feedback? Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Saken er at X1800 kortene kommer kun i Pci-e format....så... siden vi er på temaet....hvordan er dette kortet sammenlignet med X850 XT PE?? MVH Sun360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå