jonnor Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei, som topic sier så skal jeg ha meg ett nytt socket 939 hovedkort, og jeg lurer da på om dere har noen annbefalinger. Jeg ser helst at kortet er basert på nf4 Ultra (eller kanskje RX200?). Kortet må være på lager hos SHG.no, og bør ligge under 1200 kr i pris. Skal kjøre 2x512MB TwinMOS SP3200 (UTT bh-5) og EVGA 6800GS på det og jeg setter størst fokus på brukervennlighet og stabilitet, men det er fordelaktig at kortet kan overklokkes litt også. Er noen av de forslagene jeg har nevnt under brukbare eller bør jeg vente på DFI nf4 Ultra-D ? Mine forslag: Sapphire Pure CF Abit KN8 SLI Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg fikk et nytt Abit KN8 i går og må si meg imponert over brukervennlighet og overklokkings muligheter. Har bare brukt det i en dag og har ikke grunnlaget for noe terningskast ennå. Men jeg har overklokket en 3700+ til 2.6ghz, og PCen virker alikevel veldig stabil. I mitt trange kabinett måtte det litt knoting til får å få det på plass. Og jeg synes hovedkoret ble litt for fort varmt, men det hjalp mye med en ekstra kabinett vifte. Abit KN8 er et godt alternativ til de litt dyrere Asus og DFI kortene. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Har også bestilt meg et Abit KN8 SLI. Men hva er forskjellen på KN8 og det litt dyrere AN8 SLI? Er eneste forskjellen at AN8 har uGuru? Endret 21. januar 2006 av OcMax Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Da ble det visst DFI alikevel, for kortet kom tydelighvis inn tidlig i morges og skal sendes i løpet av dagen. Får håpe det er mindre trøbbel med dette enn mitt DFI nf3-UD da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå