Bombadilla Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Her følger korrespondansen mellom meg og PCutstyr: Din ordre er registrert hos oss: Mandag 09/09/02 10:00:56 Vi takker for Deres web ordre på PCutstyr.no, og ber Dem kontrollere at ordren er riktig. mvh PCutstyr.no ------------------------------------------ Tirsdag Hei! Jeg ser at brenneren jeg bestilte ikke er på lager. Hvis dette er tilfelle, så vil jeg bytte den ut med en LiteOn LTR-48125W01YC 48X/12X/48X Smart-Burn. Hovedkortet går jeg ut fra at Dere har. Jeg vil be om å få svar snarest mulig da dette haster. ------------------------------------------ Tirsdag Hei. Brenneren kommer inn tidsnok til at den ikke forsinker leveransen. Vi gjør derfor ingen endringer på bestillingen din. mvh PCutstyr.no ------------------------------------------ Tirsdag Hei igjen! Kommer inn tidsnok??? Hva mener du med det? Jeg må ha både hk. og brenneren omgående! Hvis det ikke er tilfelle, må jeg få beskjed umiddelbart, slik at jeg kan få annulert orderen. ------------------------------------------ Tirsdag Hei. Både brenner og hovedkort blir sendt fra oss i morgen. mvh PCutstyr.no ------------------------------------------ Onsdag Hei! Jeg lurer på om varene ble sendt idag som lovet? Jeg har ihvertfall ikke mottatt noen mail som bekrefter dette. ------------------------------------------ Onsdag Hei. Varene blir sendt først i dag, dessverre. Beklager forsinkelsen. mvh PCutstyr.no ------------------------------------------ Torsdag Hei, igjen. Jeg har fremdeles ikke mottatt bekreftelse på at varene er sendt meg, så jeg går ut fra at dere fremdeles ikke har fått de inn på lager. Når jeg att på til, ut fra lagerstatus, ser at både brenneren og h.kortet er inne, så lurer jeg på om dere holder folk for narr? Jeg kunne vel ha fått beskjed om at det nok kunne ta noen dager før varene kunne sendes, isteden for å holde på slik. En slik kundebehandling fra deres side finner jeg meg bare ikke i, så derfor vil jeg med dette annulere hele ordren. ------------------------------------------ Torsdag Hei. Bekrefter herved din avbestilling. Beklager på det sterkeste de forsinkelser og rot som har oppstått. mvh PCutstyr.no ------------------------------------------ Det er første gang jeg har (prøvd) handlet hos PCutstyr, men etter denne erfaringen så blir det sikkert lenge til neste gang. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Nei, de burde helt klart ha gitt deg riktig status. Men på den annen side så innrømmer de hvertfall at de driter seg. Det er det ikke mange webshopper som gjør. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Problemet til PC Utstyr er at de har ingenting på lageret sitt. Lagerbeholdningen du ser på nettsidene deres, er LEVERANDØREN sin lagerbeholdning. Når PC Utstyr får en bestilling, så må de igjen bestille hos sin leveradør. Det tar 1-2 dager å få varene TIL PC Utstyr, før de kan sende varene ut til kundene. Det er et spill for galleriet at de ikke opplyser om dette. Men det er klart at de ikke vil det, siden da vil kundene handle andre steder der transporten går raskere. Men på den annen side er det svært økonomisk for de å drive på denne måten, og kan dermed holde prisene like lave som PS Data o.l. som har en mye større omsetning. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Tviler på om du hadde fått det noe raskere andre steder. F.eks. Komplett (som jeg regner med har eget lager) har ikke akuratt vært noen raketter når jeg har bestilt. hmmm.. var det ikke litt dumt å avbestille når du hadde såå fryktelig dårlig tid? (og de var klare til å sende), jeg bare spør. Det blir ny venting i neste webshop.. :smile: Lenke til kommentar
Bombadilla Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Hotbox skrev: Tviler på om du hadde fått det noe raskere andre steder. F.eks. Komplett (som jeg regner med har eget lager) har ikke akuratt vært noen raketter når jeg har bestilt. hmmm.. var det ikke litt dumt å avbestille når du hadde såå fryktelig dårlig tid? (og de var klare til å sende), jeg bare spør. Det blir ny venting i neste webshop.. Klare til å sende? Hvordan vet du det? Det virket ikke slik nei. Det som er irriterende er at de lover å sende varene neste dag og dagen etter lover de det samme på nytt igjen. Det hadde vel vært bedre om de hadde gitt meg beskjed om at det ville ta noen dager. Forøvrig har jeg har jeg bestilt fra MPX og fått bekreftet at varene går imorgen. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Vel, det står klart og tydeleg at det sannsynlegvis tek ei veke før du har varene i posten, så om du har det travelt så er kanskje ikkje Pcutstyr den rette plassen. Sjølv har eg bestilt minne til laptopen min, og det kjem i morgon (8 dagar) dersom posten ikkje rotar til noko, altså ein dag meir enn forventa, men likevel innafor godkjent margin ut frå det dei opplyser. Det som gjorde at eg bestilte der var at dei har dynamiske menyar som funkar i Opera, samt at sidene deira validerer. Det tyder iallfall på at dei tek weben seriøst og innehar ein viss kunnskap om datastuff. I tillegg var dei billegast av dei eg sjekka.... Men er enig at dei burde opplyst om statusen til din bestilling når du først hadde kontakta dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå