Gå til innhold

PCutstyr.no

Anbefalte innlegg

Her følger korrespondansen mellom meg og PCutstyr:

Din ordre er registrert hos oss: Mandag 09/09/02 10:00:56

Vi takker for Deres web ordre på PCutstyr.no, og ber Dem kontrollere at ordren er riktig.

mvh

PCutstyr.no

------------------------------------------

Tirsdag

Hei!

Jeg ser at brenneren jeg bestilte ikke er på lager. Hvis dette er tilfelle,

så vil jeg bytte den ut med en LiteOn LTR-48125W01YC 48X/12X/48X Smart-Burn.

Hovedkortet går jeg ut fra at Dere har. Jeg vil be om å få svar snarest mulig da

dette haster.

Tirsdag

Hei.

Brenneren kommer inn tidsnok til at den ikke forsinker leveransen.

Vi gjør derfor ingen endringer på bestillingen din.

mvh

PCutstyr.no

Tirsdag

Hei igjen!

Kommer inn tidsnok??? Hva mener du med det? Jeg må ha både hk. og brenneren

omgående! Hvis det ikke er tilfelle, må jeg få beskjed umiddelbart, slik at jeg

kan få annulert orderen.

Tirsdag

Hei.

Både brenner og hovedkort blir sendt fra oss i morgen.

mvh

PCutstyr.no

Onsdag

Hei!

Jeg lurer på om varene ble sendt idag som lovet? Jeg har ihvertfall ikke mottatt

noen mail som bekrefter dette.

Onsdag

Hei.

Varene blir sendt først i dag, dessverre. Beklager forsinkelsen.

mvh

PCutstyr.no

Torsdag

Hei, igjen.

Jeg har fremdeles ikke mottatt bekreftelse på at varene er sendt meg, så jeg går ut fra at dere fremdeles ikke har fått de inn på lager. Når jeg att på til, ut fra lagerstatus, ser at både brenneren og h.kortet er inne, så lurer jeg på om dere holder folk for narr? Jeg kunne vel ha fått beskjed om at det nok kunne ta noen dager før varene kunne sendes, isteden for å holde på slik. En slik kundebehandling fra deres side finner jeg meg bare ikke i, så derfor vil jeg med dette annulere hele ordren.

Torsdag

Hei.

Bekrefter herved din avbestilling.

Beklager på det sterkeste de forsinkelser og rot som har oppstått.

mvh

PCutstyr.no

Det er første gang jeg har (prøvd) handlet

hos PCutstyr, men etter denne erfaringen så blir det sikkert lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet til PC Utstyr er at de har ingenting på lageret sitt. Lagerbeholdningen du ser på nettsidene deres, er LEVERANDØREN sin lagerbeholdning. Når PC Utstyr får en bestilling, så må de igjen bestille hos sin leveradør. Det tar 1-2 dager å få varene TIL PC Utstyr, før de kan sende varene ut til kundene.

Det er et spill for galleriet at de ikke opplyser om dette. Men det er klart at de ikke vil det, siden da vil kundene handle andre steder der transporten går raskere. Men på den annen side er det svært økonomisk for de å drive på denne måten, og kan dermed holde prisene like lave som PS Data o.l. som har en mye større omsetning.

Lenke til kommentar

Tviler på om du hadde fått det noe raskere andre steder. F.eks. Komplett (som jeg regner med har eget lager) har ikke akuratt vært noen raketter når jeg har bestilt.

hmmm.. var det ikke litt dumt å avbestille når du hadde såå fryktelig dårlig tid? (og de var klare til å sende), jeg bare spør. Det blir ny venting i neste webshop.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Hotbox skrev:

Tviler på om du hadde fått det noe raskere andre steder. F.eks. Komplett (som jeg regner med har eget lager) har ikke akuratt vært noen raketter når jeg har bestilt.

hmmm.. var det ikke litt dumt å avbestille når du hadde såå fryktelig dårlig tid? (og de var klare til å sende), jeg bare spør. Det blir ny venting i neste webshop..

Klare til å sende? Hvordan vet du det? Det virket ikke slik nei. Det som er irriterende er at de lover å sende varene neste dag og dagen etter lover de det samme på nytt igjen. Det hadde vel vært bedre om de hadde gitt meg beskjed om at det ville ta noen dager.

Forøvrig har jeg har jeg bestilt fra MPX og fått bekreftet at varene går imorgen.

Lenke til kommentar

Vel, det står klart og tydeleg at det sannsynlegvis tek ei veke før du har varene i posten, så om du har det travelt så er kanskje ikkje Pcutstyr den rette plassen. Sjølv har eg bestilt minne til laptopen min, og det kjem i morgon (8 dagar) dersom posten ikkje rotar til noko, altså ein dag meir enn forventa, men likevel innafor godkjent margin ut frå det dei opplyser.

Det som gjorde at eg bestilte der var at dei har dynamiske menyar som funkar i Opera, samt at sidene deira validerer. Det tyder iallfall på at dei tek weben seriøst og innehar ein viss kunnskap om datastuff.

I tillegg var dei billegast av dei eg sjekka....

Men er enig at dei burde opplyst om statusen til din bestilling når du først hadde kontakta dei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...