Kimelimm Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hei hei, jeg har kommet til ¨havna¨ der du skal drepe Sergio Morello, missionet heter: you lucky bastard! og jeg kommer ikke lenger kan noen hjelpe meg? PLZ TAKKER FOR SVAR! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hva er problemet da? hvorfor kommer du deg ikke lenger? begrunn litt bedre da vettu Lenke til kommentar
mr_fuck Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du må prøve å drepe han med pistolen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 jeg finner han ikke han har gjemt seg et sted og det er jo Snipere over alt:( Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Han er inne i et varehus mot den andre enden av kaia. Du vi se bilen hans stående utenfor. Det lønner seg å drepe alle rundt deg, og heller prøve mange ganger, så du vet hvor alle er osv. Du må også finne en smart måte for å komme deg til Morello inne i varehuset. Endret 21. januar 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 kan en av dere noen koder```?`?`? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Toget skal kræsje inn i bygningen hvis jeg huske rett. Så da må du finne ut "hvordan få toget til å kræsje!" Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Gå bort til "toget" og høyreklikk på det fremste hjulet. Da skal den rulle nedover mot døra til varehuset. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 jamen jeg skal jo sende 2 tog inn i garasjen men da får jeg game over så står det you missed your chance tå get into morrelo's hidout så hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 ja der fikk du mye hjelp(tenkte du skulle prøve selv jeg men men), men du må passe på at det er riktig varehus du sender vognene inn i da. Og på jernbanelinjer bruker en penser for å "guide" togene til riktig spor. En pens kan en da finne der linjen deler seg Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 jamen det sto på www.gamefaqs.com at du BARE skullle sende 2 tog Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 er det ingen som vet eller kan si noe så jeg kan klare den? jeg har holdt på og klare den 31 uker precic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå