Mixy Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Joda, selvsagt hadde det vært en mulighet, men da hadde jeg fremdeles stått der med skjegget i postkasse uten hovedkort, og måtte betale frakt enda en gang tilbake til meg lissom, hadde blitt dyrt det og. Dessuten så var jo hovedkortet mer eller mindre DOA, og da skal jo det kunne løses uten at jeg betaler noe ekstra. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Joda, selvsagt hadde det vært en mulighet, men da hadde jeg fremdeles stått der med skjegget i postkasse uten hovedkort, og måtte betale frakt enda en gang tilbake til meg lissom, hadde blitt dyrt det og. Dessuten så var jo hovedkortet mer eller mindre DOA, og da skal jo det kunne løses uten at jeg betaler noe ekstra. 5501831[/snapback] Ifølge signatur går jeg ut o fra at du har kjøpt et nytt hk? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, jeg har kjøpt meg nytt hovedkort, selvsagt... det er det som brenner (eller glødet da, måtte bare sette det på spissen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå