Gå til innhold

Glødende ASrock s939 dual SATA


Mixy

Anbefalte innlegg

eller spacere. i hverfall de metallsakene som skal holde hovedkortet borte fra metallet i kabinettet og fungerer etter det jeg kan huske også som jordingspunkter. Dersom en av disse står i feil hull i kabinettet i forhold til hovedkortet ditt så kan det ha tatt borti loddepunktet på undersiden av hovedkortet ditt og forårsaket kortslutning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du plugget inn "24"-atx 4-pins pluggen der 12-volts pluggen skal? (det skal du nemlig ikke)

Er endel strømforsyninger som har "delbar" 24atx-plugg(den store). Det er IKKE den 4-pins delen som du trenger.

5477762[/snapback]

 

Nei, det er en separat 4 pins kontakt som er 12v. Hvis jeg skal ha 24 pin så må jeg bruke en sån "omformer" til det.

 

nå ble det stilt...

5478455[/snapback]

Er det veldig rart at det er stilt kl 06:29 midt på lørdagsnatta? Folks sover da skjønner du...

 

Sikkert driti MAX på draget  :D

5478476[/snapback]

Det kan jo alltids hende, men det hjelper ikke meg noe med sånne innlegg, plz prøv å hjelpe da, hvis du ikke har en dritt å bidra med så ikke bry deg.

Lenke til kommentar

Prøv å koble til hovedkortet mens det er utenfor PCen... Altså ta det ut av PCen mens strømmen er tilkoblet, slik at noe metallting ikke kommer borti det....

 

En venn av meg hadde samme problemet.. Vi skrudde hoverkortet for godt fast, og dermed kom så å si hver eneste ledning borti kabinettet..

 

Uansett, så trodde jeg at strømforsyningen din (samme hvilken) hadde noen slags form for surge protection.. Slik at strømmen går av med en gang noe er galt ...

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg kommer til å prøve dette, men takk for svaret. Det var jo tross alt glød på hovedkortet så sansynligheten for at det funker er minimal :p Snakker med SHG på mandag jeg, og håper at det ordner seg, de skal visst ha ganske god service så går sikkert fint :)

Lenke til kommentar
Ja... jeg ringer dem på mandag å hører om jeg evt kan levere det hos dem, så slipper jeg den frakta :(

5479801[/snapback]

 

Lykke til, SHG er ikke kjent for god service på retur, men det bør gå på reklamasjon ja. De bør også dekke alle kostnadene dine (som frakt). Eller så kan du jo sende den inn med "angre-kjemaet" , men defekte varer bør jo ikke gå der vanligvis...

Lenke til kommentar

Hadde det kortet i 3 uker... Det var mye kuk med det altså! Minnet mitt funka ikke. Det funka ikke å overklokke det. Internett tilta. Bios støtta ikke CPU. Lyden tilta når jeg satte i cder i cd-rom stasjona.

 

Etter min muligens feilaktige mening, er dette det dårligste kortet for socket 939... :wallbash::shrug:

 

Bytta det i Asus A8n-sli premium :fun:

 

Do t same!

Lenke til kommentar
Prøv å koble til hovedkortet mens det er utenfor PCen...  Altså ta det ut av PCen mens strømmen er tilkoblet, slik at noe metallting ikke kommer borti det....

 

En venn av meg hadde samme problemet.. Vi skrudde hoverkortet for godt fast, og dermed kom så å si hver eneste ledning borti kabinettet..

 

Uansett, så trodde jeg at strømforsyningen din (samme hvilken) hadde noen slags form for surge protection..  Slik at strømmen går av med en gang noe er galt ...

5479708[/snapback]

 

Da hadde han i allefall ikke montert spacers :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...