aMo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har hatt endel problemer siden jeg byttet HK/Skjermkort.. 3dmark03 og 05 vil ikke kjøre seg ferdig.. o5 henger seg som oftest under cpu-testing og 05 er litt mere random.. Men det er lenge siden sist jeg fikk kjørt det nå.. AMD Athlon64 3000+ Asus A8N4-E Deluxe Corsair XMS 2048Gb CL3 (safe timing mao) Radeon X1800XT 512MB Byttet ut PSU idag fordi det var i minste laget.. Trodde muligens det var problemet.. Men den gang ei.. Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei hadde samme problem som deg. Hos meg var skjermkort defekt. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Får heller ikke spilt Quake (loader level og hopper ut til Windows) eller Doom 3 over 640x480.. Finnes det et diagnose-program som kan sjekke om skjermkort er ved sine fulle 5? Lenke til kommentar
aMo Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Nå har jeg oppdatert drivere (skjermkort og chipset) og jeg får spilt Doom 3 og Quake 4.. Quake 4 er en underlig skrue.. Trodde det var samme motoren som Doom, men jeg får dårligere ytelse i Quake enn i Doom 3 med alt på max og Ultra... hmm.. jaja Har lest litt rundt at nForce 4 chipsettene ikke er så begeistret for x1800 serien.. noen erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå