aMo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Har to vifter i front av mitt Lian Li kabinett som jeg muligens trenger filter på.. Har hatt filter på før, men han aldri syns det har funket (store hybelkaniner inne i kabinettet osv, selv om HK er ganske støvfritt da).. Men hva er en bra og grei filter-løsning? Eller: Er det strengt tatt nødvendig? Endret 23. januar 2006 av aMo Lenke til kommentar
hotjo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Bruk ei svart dame strømpebukse som du strammer godt til forran viftene, det stopper nesten ikke luftstrømmen, men stopper det minste antydning til støv, har testa og det er rent og pent inni...!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
tyrann Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Bruk ei svart dame strømpebukse som du strammer godt til forran viftene, det stopper nesten ikke luftstrømmen, men stopper det minste antydning til støv, har testa og det er rent og pent inni...!! 5474276[/snapback] det funker bra for meg isåfall Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Har du vifter til å trekek lufta ut av kabinettet også? Har du større kapasitet på viftene som trekker luft ut en det er inn så vil du få undertrykk i kassa og da er det mange andre veier en viftene støvet kan komme inn. Husk bare å ta med kapasiteten på PSU vifta med i regnestykket, den trekker luft ut av kabinettet. Jeg har 9 vifter med gardinstoff over til innlufta og ingen til ut og har det gullende rent inni kabinettet. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Bruk ei svart dame strømpebukse som du strammer godt til forran viftene, det stopper nesten ikke luftstrømmen, men stopper det minste antydning til støv, har testa og det er rent og pent inni...!! 5474276[/snapback] det funker bra for meg isåfall 5475299[/snapback] Er bare så j**** dumt å stå i kasse og kjøpe grandis, potetgull og svart damestrømpebukse da Lenke til kommentar
aMo Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Bruk ei svart dame strømpebukse som du strammer godt til forran viftene, det stopper nesten ikke luftstrømmen, men stopper det minste antydning til støv, har testa og det er rent og pent inni...!! 5474276[/snapback] det funker bra for meg isåfall 5475299[/snapback] Er bare så j**** dumt å stå i kasse og kjøpe grandis, potetgull og svart damestrømpebukse da 5481993[/snapback] HAHAHA! Good one! Har 2 80mm nexus 1500rpm vifter som suger inn, og en 80mm nexus 1500rpm+120mm nexus psu-vifte som blåser ut.. Men psu-vifta er av typen "lydløs" så den blåser ikke sånn voldsomt.. Bare akurrat nok... Men jeg vet ikke om det blir undertrykk uansett.. hmm.. EDIT: Og seffkjøleren på X1800 skjermkortet mitt.. Den blåser jo ut.. Og ganske mye også når den går på fullt.. hehe Så da blir det vel undertrykk da.. hmm.. Har nå hvertfall satt ei strømpebukse over inntaket.. Så får jeg sove litt bedre.. hehe Endret 23. januar 2006 av aMo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå