janken Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har hatt bluecom adsl i 1. år, må jeg binde meg i et år til for å få samme månedsprisen? Kan jeg bare fortsette å betale den faste prisen på 395,- så lenge jeg ønsker? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Ja, du vil nå fortsette med samme månedsprisen. Det er ikke nødvendig å binde seg ytterliggere. _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-09-12 15:05 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Av ren nysgjerrighet... hvorfor lurer du? Er ikke prisen lenger på 395,- ? Lenke til kommentar
janken Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 15:14, tunefish skrev:Av ren nysgjerrighet... hvorfor lurer du?Er ikke prisen lenger på 395,- ? Veldig vanskelig å vite.... Bluecom slurver veldig med å sende ut reginger. Fikk regningen nesten 1/2 etter jeg skulla hatt den. Jeg sendte inn en mail til bluecom support og spurte vennlig om det var slik at jeg nå fortsatt kan betale 395,- fremover. Dama svarte strengt at siden jeg ikke hadde presentert meg fullt i mailen og at ho ikke kunne finne meg i registeret over adsl kunder ville hun ikke svare på spørsmålet. !!? Dårlig support... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå