leifeinar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) har lyst på nytt skjermkort. men det er vanskelig med tanke på at jeg har liten PSU sitter på en seasonic 350W som er meget sterk og stabil. leverer 17A på 12. men dette holder jo ikke ved oppgradering til nyere kort. så sitter den i et artic cooling kabb, og for de som kjenner det vet at det er vanskelig og oppgradere psu. så i den sammenhengen har jeg tengt på asus kort med extern psu den er på 80W og 6,7A som kjøres rett inn i skjermkortet. er det mye eller lite, synest ikke 6,7A hørtes så mye ut? hvor mye trekker et skjermkort? trekker den kun fra kontakten og også fra pci-e? prøver og ta litt forhånds regler da OBLIVION er rundt hjørnet og for og holde utgiftene på et minimalt nivå. blir nok heller ikke dette kortet, regner med det blir og komme noe som ASUS 1900 XTX extreeme edition med akkurat denne løsningen. høres lite fansy ut det Endret 21. januar 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 er det ike en psu expert der ute som kan svare meg på dette? må jeg belage meg på nytt kabb, psu og skjermkort eller holder det med den planen over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå