Ongabonga Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har 2 slike, en til venstre og en til høyre A-stolpe. Det jeg lurer på er hvordan man egentlig fester disse? Må jeg skjære i den originale plast dekselet og lime inn poden, eller er det andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 patentbånd ser vel vellegnet ut til det? ser kanskje ikke så bra ut, men holder det oppe gjør det vel? http://www.clasohlson.no/ -> søk på "patentbånd" Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 MrLee: Det er absolutt en mulighet men ikke et altenativ. Det skal se sånn noenlunde ut, det må da være en "standard" måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Skjær ut plass til pod'en så støper du den inn med glassfiber og pusser ned og lakkerer det... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Skjær ut plass til pod'en så støper du den inn med glassfiber og pusser ned og lakkerer det... 5473965[/snapback] Var redd for det. Annet en litt tid går det jo greit. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Blir jo veldig bra resultat hvis du gjør det på den måten! Kommer alt an på hvor nøye man er... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Burde jeg grunne med noe plast greier før jeg lakkerer? Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Burde jeg grunne med noe plast greier før jeg lakkerer? 5474380[/snapback] Hakke peiling Har kun brukt glassfiber inni subkasser så det vet jeg ærlig talt ikke... Men noen her inne må vel ha noe erfaring/kunnskap om dette ? Lenke til kommentar
confusion Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei Skal du lakke oppå glassfiber så er det vel kansje lurt å legge litt sparkel på glass fiberen (for å fjerne hakk og div.) og fyller etter det igjen, som du skal vannslipe med 800 papir. Vis du er i tvil om hvordan du skal gå frem så ta kontakt me en lakk forhandler. Vet ikkje hvor du er fra, men vis du er fra Rogaland så er Santec a/s det beste alternativet Mvh Confusion (ps: jeg jobber som billakkerer) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Er det mulig å kun bruke sparkel og ikke glassfiber? Eller vil ikke det holde godt nok? Bor ved Drammen i Buskerud. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 tror ganske sikkert du kan bygge opp med glassfibersparkel, legge på denne i flere omganger og pusse og forme til. Det er imidlertid viktig at den hefter til plasten i bilen, så rubbing med slipepapir og avfetting er sikkert lurt. Lenke til kommentar
confusion Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei igjen som sakt så er det bare til å sjekke opp med en foretning som forhandler lakk produkter, di burde ha greie på dette. Jeg tok bare den første og beste jeg fant fra drammen :http://www.bb-lakkogmek.no/ Alle på et lakk verksted skal kunne dette og gratis er informasjonen og... Eg ser ikkje heilt problemet med å reise bort dit å spør di. Jeg kunne selfølgeligt skrevet alt ned her, men det blir mye info og du kommer sikkert til å lure på masse uansett... så be di på lakk verkstede om å vise deg litt (grundi forklare, tror di kan klare å av sette litt tid til det) Mvh ConFusion Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Ok, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Går ikke ann å bare lime den på da? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Går ikke ann å bare lime den på da? 5479810[/snapback] Er en mulighet det, men det skal se fint ut også... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Tenker jo på å lime den på, så pusse ned kanten og lakkere den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå