PoWit Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hei, noen som vet om et sted der det selges film plakter, for en grei penge? Endret 21. januar 2006 av PoWit Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Musikkforretninger ? de er ikke så store.. eller så kan du spørre på en kino, eller filmsjappe.. kanskje de har noe til overs de selger.. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Platesjapper og kinoer har det ofte. Sjekk også Poster Paradise (norsk). Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 jeg kan ikke husket å ha sett så mange i platebutikker takker Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 jeg kan ikke husket å ha sett så mange i platebutikker5473919[/snapback] Nå er det faktisk ganske lenge siden jeg har giddi å gått i en platebutikk -- bestiller gjennom Internett -- men hvis jeg husker riktig så var det for det meste plakater av lettkledde damer og Leonardo DiCaprio. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 jeg kan ikke husket å ha sett så mange i platebutikker5473919[/snapback] Nå er det faktisk ganske lenge siden jeg har giddi å gått i en platebutikk -- bestiller gjennom Internett -- men hvis jeg husker riktig så var det for det meste plakater av lettkledde damer og Leonardo DiCaprio. 5473936[/snapback] true.. true.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 ta å bytt emnetittel før tråden blir stengt.. brudd på 3 ord's regelen.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Dei fleste platebuitkkane har forøvrig plakater frå PosterParadise, men utvalget er som sagt litt begrensa. Men du kan lett finne kule film plakater, bare i begrensa utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå