Bjarnez Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Skal kjøpe meg en ny optisk mus, men hvilken? Den skal brukes til gaming og grafikk-design. Den burde helst være dual, men da blir det jo ikke trådløst. Hva syns dere om trådløs, blir de for tunge? Hjelp meg ut av dette dilemmaet. Gi tips! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Trådløs er kjekk å ha noen ganger, men min erfaring er at den bruker strømmen i batteriene ganske fort og er litt for tung etter min mening. Jeg sitter nå med en Logitec Dual Optical og er stor fornøyd med den musa! Leser meget bra. Lenke til kommentar
dwerg- Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hei, jeg har Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0! det er den beste musen som er laget synes jeg! du får ikke noen som er så deili som den!!!!! Jeg bruker den til spill, design, grafikk o.l http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...18&GrpID=1&s=pl JEG ANNBEFALER DEN PÅ DET STERKESTE!!! Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 ja, det står liksom mellom de to. Det er litt viktig hvordan musa sitter i hånda, at den ikke blir for liten, noen som kan sammeligne de to musene ovenfor? Har hørt mye bra om begge musene, men logitech er egentlig favorittmerket. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har ikke teste Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 så jeg kan ikke uttale meg om hvordan den sitter i hånden, men Logitech`en sitter meget bra. [Edit: Skriveleif] [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-09-12 15:14 ] Lenke til kommentar
dwerg- Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 hehe..skjønner men ut fra min mening er Microsoft musa best..jeg hadde Locitec dual før jeg men jeg likte ikke formen, den var liksom litt rar form, men Microsoft musa passer perfekt til hånda da!!! men jeg vet ikke jeg nei! Liker Microsoft musa best av alt..den er bare KONGE!!!!! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Joa formen på Logitec`en er litt annerledes og passer absolutt best hvis man bruker to fingre på musa og ikke tre. For med tre fingre så blir høyre musknapp litt "borte", men jeg bruker bare to fingre så det går bra hos meg :smile: Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Pass på at det er en USB og ikke PS/2, da USB opperer med større nøyaktighet. Trådløst er mer unøyaktig en kabel i lengden(batteri levetid) Logitec og Microsoft lever begge gode produkter, det er vel heller smak og behag hvilken du bør velge. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Logitech bruker USB og det følger med en PS/2 overgang. Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har ingen av disse mus`ne men jeg har sett begge i butikken. Microsoft musa synes jeg har mer "løse deler" enn Logitech...Microsoft virker kvalitetsmessig litt dårligere men.. Lenke til kommentar
Creature Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Eg vil bare sei at du bør styre LANGT unna microsoft si trådløse mus om du har tenkt å bruke den til å spelle. Den er umulige å snipe med, fordi den reagerer ikkje på små, seine bevegelser, pga. strømsparing. Den er også svært ubehagelig for hånden, alltfor liten, etter eg hadde brukte den ei korte stund fekk eg muse-sjuken. Styr lang unna!!! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Logitech for folk med små hender... Microsoft for folk med store... (uten noen videre sammenligning) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 logitech kommer jo med en ny mus nå, lurer på om den er noe bra. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 logitech sin dual optical er rå da...jeg hadde en av dem MS musene som er symmetriske...ikke bra...Dual Optical all the way...men det er bare min mening :smile: Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 hvilken ny mus??? Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg synes IE Optical 1.1 er svært god. Flott alternativ til IE Explorer 3.0. Førstnevnte passer også for venstrehendte, er litt mindre i formen (fint for de med pianofingre, som meg) og har mere ru overflate i forhold til Explorer's glatte. Har hatt begge og er meget fornøyd. Den skipper aldri! :smile: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har en MS IntelliEX v3.0 Den er en knallbra mus det. Passer veldig bra for folk med store hender. Har du små hender så tror jeg du eller burde gå for en Dual Optical. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg har små hender, men synes MS3.0 er den diggeste musen jeg har testet. Forøvrig, ligg unna trådløse mus! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Kjøp Logitech MouseMan Dual Optical, og skru den opp, å skru ut "loddet" da blir den mye bedre å jobbe med!! [Edited / Skriveleif ] _________________ *Intel Pentium 4 2,4Ghz 533FSB* *Abit IT7 MAX* *1GB DDR-RAM PC2700* *ATI Radeon 8500* *Soundblaster Live Value!* *Windows 2000 m/ Service Pack 2* *Telenor ISDN 64k/b-sec* [ Denne Melding var redigert av: ahpadt på 2002-09-13 15:46 ] Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 15:42, Civilix skrev:Logitech for folk med små hender...Microsoft for folk med store...(uten noen videre sammenligning) Litt enig der..Men jeg har "store" hender og liker Dualen veldig godt. Det er bare en vanesak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå