knut Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Vi har testet Trendnets USB-baserte trådløse nettverksadapter med innebygget hotspint-finner. Genialt eller unødvendig? Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Den kunne sikkert vært mer nyttig om den hadde hatt innebygd GPS-mottager og registrerte nett-situasjonen for hver plass den passerer. Da kunne man ha plugget den inn i PCen etterpå å lagt resultatet over et kart slik at man får full oversikt over hva som finnes hvor. Ekstern rp-sma-plugg hadde sikkert også vært en fordel så man kan benytte seg av kraftigere antenner. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Når jeg skal ha en minnepinne skal jeg kjøpe en Pretec i-Disk Tiny, akkurat som jeg har kjøpt en Nokia 6021 mobiltelefon, en Apple Ipod MP3-spiller, et dSLR-kamera og en ultraportabel laptop. Ikke noe av denne "se-jeg-kan-gjøre-mer-enn-jeg-skal" søpla. Og hvis jeg noen gang skulle ha lyst på en wlan-sniffer, så kjøper jeg en for et par små lapper på Clas. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Men hvis du administrerer et nettverk og *ikke* vil ha trådløst utstyr på det så er denne dingsen smått genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå