Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vi lager en norsk Total War -internettside!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finnes det Norske claner på Rome: Total war?j

5537982[/snapback]

Vel det fantes hvertfall en. Nemlig Fury of the Norsmen [FotN] Som jeg selv var klanleder i. Denne døde desverr ut mye grunnet dårlig multiplayer i Rome, men også tidvis fordi folk begynte å bli interessert i andre spill og fordi de kanskje ble litt lei ar Rome. Men jeg ser ingen ting for at vi ikke kan starte opp klanen igjen. Dette kan jo også bli rimelig bra saker når MEdieval 2 lanseres.

Lenke til kommentar

Det ble ikke noe i dag..

Forslag til tider Fredag:

1. 17:00

2. 18:00

3. 20:00

4. 22:00

Forslag til tider Lørdag

5. 12:00

6. 16:00

7. 17:00

8. 18:00

9. 20:00

10. 21:00

Si fra hvilke klokkeslett som passer deg! Svar for eksempel slik som dette: 1,4,5,8 . Deretter finner vi ut på hvilket forslag flest av oss har anledning til å komme. Har ikke satt opp noen klokkeslett jeg ikke kan, så jeg kan meget sannsynligvis komme på alle de oppsatte tidene.. :)

Jeg eller Snorre skal så fort som mulig skaffe oss et ste hvor vi kan diskutere. Om noen har noen chatrom stående urørt på en hjemmeside hadde for eksempel det vært flott. Hvis da ikke noen kan hoste en irc -kanal (vet ikke hvordan det fungerer..)

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Vel, jeg kan fredag klokken 20:00 jeg. Driver også på å innstallerer et php-basert chatteprogram/pratekanal på siden min. Forslår at vi framover bruker denne til å diskutere ting vi nødvendigvis ikke tenger å ta opp i forumet.

Den er nå innstallert og kan besøkes på http://orresnei.com/chat/phpMyChat.php3 Kanskje ikke den mest optimale løsnignen, men fungerer bedre enn messenger og burde være et greit alternativ.

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Vel, jeg ble spurt av TSP og Orresnei om å finne ut hva " Automatically Increases Weekly By..." mente på DreamHost.

Jeg fant ut følgende:

All hosting plans each come with a different amount of disk storage space allocated to all your hosting needs. The sum of the file sizes of all your web sites, all your email, and all your databases on a plan constitutes your total disk storage for that plan. We do allow you to go over your disk storage, but if your average usage for a month is over your set limit, you will be charged $1 per 10MB over. You can of course upgrade your plan to raise your disk storage limit! You can see current usage or set limits on how much space any specific user can use via our web panel. Just for estimation purposes, a typical page of a web site is 30KB (1024KB = 1MB) and a typical email message is 3KB.

But that's not all! Every week that you host with DreamHost, we'll bump up your total disk storage amount! (Be sure to check our comparison page to see by how much!) It's our way of saying "Thanks for stickin' with us!"

Lenke til kommentar
Vel, jeg ble spurt av TSP og Orresnei om å finne ut hva "  Automatically Increases Weekly By..." mente på DreamHost.

Jeg fant ut følgende:

All hosting plans each come with a different amount of disk storage space allocated to all your hosting needs. The sum of the file sizes of all your web sites, all your email, and all your databases on a plan constitutes your total disk storage for that plan. We do allow you to go over your disk storage, but if your average usage for a month is over your set limit, you will be charged $1 per 10MB over. You can of course upgrade your plan to raise your disk storage limit! You can see current usage or set limits on how much space any specific user can use via our web panel. Just for estimation purposes, a typical page of a web site is 30KB (1024KB = 1MB) and a typical email message is 3KB.

But that's not all! Every week that you host with DreamHost, we'll bump up your total disk storage amount! (Be sure to check our comparison page to see by how much!) It's our way of saying "Thanks for stickin' with us!"

5557354[/snapback]

Det jeg får ut av dette er at, ja man får mer diskplass når man holder med em, noe som er fryktelig praktisk. Det hele viker jo som et drømmeopplegg. Kanskje det er derfor de kaller seg selv dreamhost? Hvem vet. Men da var hvertfall det klart, så får en se åssen det går videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det tilsvarer jo at båndbredden øker med følgende hver uke:

"Automatically Increases Weekly By: 8 GB 12 GB 16 GB 20 GB"

Level 1: 8 GB mer båndbredde i uka

Level 2: 12 GB mer båndbredde i uka

Level 3: 16 GB mer båndbredde i uka

Level 4: 20 GB mer båndbredde i uka

Så, DreamHost ser ut til å være selve drømmehosten!

Skal kanskje investere i en egen server derifra...

Lenke til kommentar

Vi har to ting som står som hovedpunkter på agendaen vår. Det ene er å ferdigstille litt sidedesign. Det andre er å finne en passelig god php-koder som kan sette opp et publikasjonssystem for oss. Dette på dugnadsvis. Jeg frykter kanskje at de fleste ville takke nei til dette, men det får vi håpe jeg tar feil i.

Jeg vil minne om at i dette prosjektet må man være aktiv og kunne bidra. En del er kanskje det jeg ville klassifisere som uaktive for tiden og jeg ønsker at disse melder sin tilstedeværelse snarest! De som er mest aktive vil såklart få de beste jobbene og de beste tilbudene av forskjellige slag. Så her er det om å gjøre å være aktive.

Jeg oppfordrer alle derfor til å melde sin fortsatte eksistens i denne tråden og å møte opp på våre møter som finner sted på www.orresnei.com/chat

Hilsen en lettere irritert Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...