Gunfreak Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 jeg kunne ogå vært en mod på et evetuelt forum Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Er det noen fler her som tror de kan ha lyst til å bidra med penger til dette prosjektet. Jo flere jo bedre, da prisen på hver synker jo flere som er med. Målet mitt er 10 stykker så trenger bare to pengebidragere til. Dessuten er de som bidrar med penger sikret jobb på siden etterpå! Edit: Til helgen kommer jeg til å sette meg ned med litt logodesign. Eventuelt også et alternativ sidedesign til Eirik sitt. Vi får se hvor mye jeg faktisk får gjort. Vi trenger fortsatt en med god peiling på php! Endret 25. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Da har jeg sendt en PM til hele 56 skandinavere som jeg fant ved å søke på "Denmark", "Norway", "Sweden" og "Danmark, på twcenter.net sin mulighet for å filtrere ut brukere etter bosted. 2 stykker har hittil meldt sin interesse, og 2 andre var ikke så interessert. Han ene studerte historie på NTNU, 2 "hakk" over cun.. (det vil si at han vet mer enn cun (mest sannsynlig)) Så cun du er ute.. Neida, vi trenger deg også. Han lovte i alle fall å stikke innom i løpet av dagen så vidt jeg forsto det. Venter akkurat nå på svar fra resten av folket der. Har sagt at vi spessielt søker etter folk med kunnskaper om PHP. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Da har jeg sendt en PM til hele 56 skandinavere som jeg fant ved å søke på "Denmark", "Norway", "Sweden" og "Danmark, på twcenter.net sin mulighet for å filtrere ut brukere etter bosted. 2 stykker har hittil meldt sin interesse, og 2 andre var ikke så interessert. Han ene studerte historie på NTNU, 2 "hakk" over cun.. (det vil si at han vet mer enn cun (mest sannsynlig)) Så cun du er ute.. Neida, vi trenger deg også. Han lovte i alle fall å stikke innom i løpet av dagen så vidt jeg forsto det. Venter akkurat nå på svar fra resten av folket der. Har sagt at vi spessielt søker etter folk med kunnskaper om PHP. 5497136[/snapback] Godt jobbet TSP! Da venter hvertfall jeg spent på flere svar! Til helgen blir det som sagt full tid til prosjketet vårt. Kommer også opp med logo og gjerne side-forslag da. Til da får dere klare dere uten meg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 I går fikk jeg en mail av Richie fra CA og han kunne si følgende: Fans sites are always welcome, check the community page http://www.totalwar.com/community/com.htm for a breif overview of what is acceptable. Also you will need to take the time to read the legal page http://www.totalwar.com/community/legal.htm Thank you. Så da får vi bare sette oss inn i det som står der . Det sto dog ikke hvorvidt vi kunne bruke bilder til å lage bannere og slikt, og heller ikke om de kunne være interessert i å sende oss eksklusive bilder, stille opp til intervjuer og slikt når siden er ferdig så jeg sendte en mail tilbake igjen. Så kan jeg nevne at jeg har fått noen svar fra de 56 PM'ene jeg sendte til skandinavere registrert på twcenter.net han ene var veldig interessert (historikeren) men vi har jo enda ikke hørt fra han her.. Noen følte ikke de hadde egenskapene til å være med (prøvde dog å få dem til å tenke på andre måter de kunne bidra på), andre var ikke lenger like interessert i TW -spillene, mens 33 stykker enda ikke har lest PM'n hvor mange av de ikke har vært logget inn siden 2005. Men tenkte at jeg skulle sende en mail til de i dag. Ellers håper jeg at du Snorre gjør hva du har lovet, nemlig å prøve å lage litt designforslag i helgen. TSP Lenke til kommentar
Krusader Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Forresten så kan jeg kanskje nevne at jeg studerer ved UiB og tar Bachelorgrad i Middelalderstudier Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Forresten så kan jeg kanskje nevne at jeg studerer ved UiB og tar Bachelorgrad i Middelalderstudier 5506936[/snapback] Hehe. Fælt så mange historikere vi får da . TSp, skal nok få laget litt designforlsag. Dog har ikke hjernen min vist meg noe bra enda så til hejrnen min skjerper seg får det heller bli uten Skal dog få fiksa noe i løpet av helgen, tror jeg da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Har nå satt opp en liten kladd. Den er enda ikke ferdig, men symboliserer nogenlude hvordan jeg har tenkt siden. De to firkantene nederst i midten er tomme steder jeg ikke har bestemt meg hva kan brukes til enda. Men det er mye man kan gjøre med de. Ellers skjønner dere sikkert at det på menyen til venstr bare skal vise enten Logg inn etc. eller Logg ut etc. Nok prat. Et bilde sier mer en tusen ord Jeg sliter dog med å finne bilder jeg kan bruke til logo. Dessuten lurer jeg på følgende: Ønsker folket at vi skal ha en hovedside som ser litt "old-fashioned" ut, eller går det om man lager en mer nymotens en? Bare et spørsmål fra min side. Har enmlig litt nymotens design ligende som jeg kunne brukt. Om det blir for moderne er jo et spørsmål, men men. Føl dere fri til å kritisere, komme med roslag til hva mer jeg kan ha på siden. Videre ser jeg gjerne at dere linker til steder jeg kan finne bilder som kan brukes til å lage rammer, bakgrunner, menyer, logo osv. Snorre Endret 28. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Forresten så kan jeg kanskje nevne at jeg studerer ved UiB og tar Bachelorgrad i Middelalderstudier 5506936[/snapback] Oi, har du møtt Sverre Bagge? Lenke til kommentar
Krusader Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Forresten så kan jeg kanskje nevne at jeg studerer ved UiB og tar Bachelorgrad i Middelalderstudier 5506936[/snapback] Oi, har du møtt Sverre Bagge? 5512395[/snapback] Nei, men jeg har lest boka hans og andre artikler. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 OK, jeg er egentlig ganske skuffet over den synkende interessen hos folk anngående dette prosjekt. jeg og TSP har veldig lyst til å få dette til, og det håper jeg dere goså har. Vi har fortsatt mye å gjøre, og jeg ser helst at alle bidrar så godt de kan! Blant annet er første prioritet å ferdigstille side-design. Dette bør gjøres så kjapt som mulig. Etter det må vi få satt opp designet som en faktisk side. Dette kan vi bruke mitt web-hotell til. Når vi har fått opp siden og alt ser ut til å fungerere kan vi bestille web-hotell og domene. Det er dette som står på planen framover, og jeg forventer at alle gjør en innsats! Snorre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er en person som trenger lederskap og arbeidsoppgaver når det gjelder slikt som dette. Fyr løs. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Hva føler du selv at du kan gjøre? Forresten fant jeg noe gammelt papir vi kanskje kan "stjele" og bruke i designet.. Om ikke da noen klarer å finne/lage bedre da.. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 hvor langt har der kommet ved å lage hjemmeside til total war? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Ikke langt akkurat.. Kunne du tenke deg å bidra med noe? Vi er takknemlige for all mulig hjelp. Problemet er at vi ikke har en skikkelig proff designer eller PHP -koder... Men vi har diskutert litt frem og tilbake, faktisk prøvde jeg og Snorre og snakke med en del i dag på MSN, men var vel bare to andre som svarte så vidt.. Kunne noen tenke seg og samles på en IRC -kanal eller noe slikt en dag og at vi hadde 2-3 timer prat der? (Ikke prat hele tiden da.. Innimellom kunne noen jobbet med forslag til design og vist det fram til oss andre etterpå og slikt.) Men hvertfall en time da.. Noen forslag til en dag, tidspunkt? EDIT: La forresten merke til at du heter Eirik.. Vi trenger flere slike Eirik'r.. (Jeg heter ikke Eirik, men en annen som er med gjør det) Endret 31. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg kan vel skape litt enkel design og sånt... Muligens tilføye fakta om både spill og historie. Middelalderhistorie er nå ikke mitt sterkeste felt, men. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har vært veldig opptatt den siste uka, som jeg sa, men det roer seg ned nå =) Så, jeg for se hva ejg gir meg ut på etterhvert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg kan vel skape litt enkel design og sånt... Muligens tilføye fakta om både spill og historie. Middelalderhistorie er nå ikke mitt sterkeste felt, men. 5528919[/snapback] Du kunne ikke tenke deg å skrive om de forskjellige faksjonene i RTW på norsk da? Du kan dele hver faction -beskrivelse i to deler: "I spillet" og "I virkerligheten". "I spillet" kan du jo nesten skrive av det som står i spillet (dog oversette til norsk) og flette inn ting du har merket deg selv "I virkerligheten" skriver du hva som er historisk korrekt i spillet og hva som er ikke er korrekt. Hvilke friheter skaperne av spillet har tatt seg og slikt. Så kan det være noe av innholdet på R:TW siden. Jeg har vært veldig opptatt den siste uka, som jeg sa, men det roer seg ned nå =) Så, jeg for se hva ejg gir meg ut på etterhvert. 5528949[/snapback] Bra det! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Hm, jeg er langt i fra noen historisk ekspert, altså. Men får prøve Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hm, jeg er langt i fra noen historisk ekspert, altså. Men får prøve 5529240[/snapback] Det forventer vi ei heller. Jeg har miderltid stor tro på at du kan skrive en god artikkel om det, og jeg ser fram til å lese den. Dette selvføglelig om du skulle orke å skrive den Akkurat nå trenger vi de tekstene vi kan fylle opp siden med! Jeg har også et forslag, om ikke mer en formaning. Jeg ønsker at en bestemt dag hver uke, samler vi som er medlemmer i prosjektet oss på en irc-server. Så tar vi opp hva vi må gjrøe videre, viser fram arbeid vi har gjort. Videre kan vi utveksle meninger, og annet som måtte være nødvendig. Hvis folk forteller hvilke dager og på hvilket klokkeslett dette passer tenker jeg at vi skal få dette til på en eller annen måte. Om alle er for en slik løsning vil det være en plikt å komme på hvert møte, med mindre jeg som prosjektleder får beskjed senest dagen før (Eventuelt om man plutselig blir syk er det greit ikke å ha fått gitt beskjed). Endret 31. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg