TSP Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Ikke spørre om exlusives nå.. Var ikke det jeg mente, men å spørre om vi kan bruke bilder de har lagt ut, på en TW -side vi holder på å lage og lage bannere og annen grafikk ut av disse bildene ol. Altså om vi får lov til å bruke/endra på bilder fra de på en skandinavisk Total War -side. Tror vi har større sjanse til å få tilbud om exlusives senere da.. Endret 22. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ikke spørre om exlusives nå.. Var ikke det jeg mente, men å spørre om vi kan bruke bilder de har lagt ut, på en TW -side vi holder på å lage og lage bannere og annen grafikk ut av disse bildene ol. Altså om vi får lov til å bruke/endra på bilder fra de på en skandinavisk Total War -side. Tror vi har større sjanse til å få tilbud om exlusives senere da.. 5479523[/snapback] Aha! Joda, det er ikke noe problemer med det vel Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hello Creative Assembly! Only one day after 20. January when you revealed Medieval 2 we, who are some norwegians, thought that we would make a scandinavian Total War –community. To do so, we will make a scandinavian Total War –site where info, pictures, interviews with modders and so on will be published. Therefor we ask you whether or not we can use your pictures and gameplayvideos (when that comes) and have it on our site. Can we also get permission to modifie pictures and use pictures to make banners and so on? We will of course say that the pictures are from Creative Assembly. And we will not sell or on another way earn money on any of yours pictures, gameplayvideos or other materials. We also have another question.. When the site is ready (if it gets ready) could we then get some exlusives? And may you be interested to have some interviews with us? Hopes for an answer! Dårlig forslag til mail kanskje.. Men jeg vil hvertfall spørre om tillattelse og kanskje sørge for at de får et godt forhold til oss ved å sende en slik forespørsel, bedre forslag mottas med takk! Ser for meg at vi kan sende en mail senere i kveld. Endret 22. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Dear Creative Assembly!One day after 20. of January, the day you revealed Medieval 2: Total War, some norwegian fans got an idea. This was to make a scandinavian Total War-community. To do so we want to make a scandinavian Total War-site where info, reviews, interviews, features, pictures and more will be published.However, this is only possible if we have permission to use your images and gameplay videos. Also, we will have to modify images to make banners and such. We insure you that your images won't be used in commercial activity.When the site is ready, if it ever will be ready, we need som material to publish. Therefore we wonder if it would be possible to get som exclusive images, videos and/or interviews?Yours sincearly Laget en litt mer formell mail jeg, med tanke på at vi burde virke seriøse! Første-intrykket er meget viktig! Endret 1. februar 2018 av TSP fjernet navn Lenke til kommentar
Krusader Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hello Creative Assembly! Only one day after 20. January when you revealed Medieval 2 we, who are some norwegians, thought that we would make a scandinavian Total War –community. To do so, we will make a scandinavian Total War –site where info, pictures, interviews with modders and so on will be published. Therefor we ask you whether or not we can use your pictures and gameplayvideos (when that comes) and have it on our site. Can we also get permission to modifie pictures and use pictures to make banners and so on? We will of course say that the pictures are from Creative Assembly. And we will not sell or on another way earn money on any of yours pictures, gameplayvideos or other materials. We also have another question.. When the site is ready (if it gets ready) could we then get some exlusives? And may you be interested to have some interviews with us? Hopes for an answer! Dårlig forslag til mail kanskje.. Men jeg vil hvertfall spørre om tillattelse og kanskje sørge for at de får et godt forhold til oss ved å sende en slik forespørsel, bedre forslag mottas med takk! Ser for meg at vi kan sende en mail senere i kveld. 5479726[/snapback] Var noen få skriveleif der, men fikk greit fram hva intensjon var. Her er et annet utkast: ---- To the Creative Assembly, After seeing the latest screenshots that you revealed of Medieval 2, we, a group of Norwegian Total War enthusiasts, decided it was high time to create a Scandinavian Total War community site, with info, pictures, interviews, forums etc. Therefore we would like to ask for you permission in using your pictures and any gameplay videos which you release in the future and use on our site, as well as being allowed to modify them to create some graphics on our website, like wallpapers and banners. A copyright notice will of course be included at the bottom of the pages, where any of your material is used. And your pictures, videos or any other material will not be used to earn money. And a last question: When the website is up and running, would the Creative Assembly or SEGA be interested in doing any interviews? Sincerely, The future Scandinavian Total War Community Team. Endret 22. januar 2006 av Krusader Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Var noen få skriveleif der, men fikk greit fram hva intensjon var. Her er et annet utkast: ---- To the Creative Assembly, After seeing the latest screenshots that you revealed of Medieval 2, we, a group of Norwegian Total War enthusiasts, decided it was high time to create a Scandinavian Total War community site, with info, pictures, interviews, forums etc. Therefore we would like to ask for you permission in using your pictures and any gameplay videos which you release in the future and use on our site, as well as being allowed to modify them to create some graphics on our website, like wallpapers and banners. A copyright notice will of course be included at the bottom of the pages, where any of your material is used. And your pictures, videos or any other material will not be used to earn money. And a last question: When the website is up and running, would the Creative Assembly or SEGA be interested in doing any interviews? Sincerely, The future Scandinavian Total War Community Team. 5479844[/snapback] Likte veldig godt ditt forslag Krusader. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 And a last question:When the website is up and running, would the Creative Assembly or SEGA be interested in doing any interviews, give us some exlusive pictures and/or things like that? Sincerely, The future Scandinavian Total War Community Team. Bare la til noe i det quota -avsnittet. Tror vi går for ditt forslag Krusader! Men hvilken mailadresse skal det sendes til? Jeg må i alle fall stikke nå, vi får snakkes senere. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Todo list: -"Ansatte" arbeidere. -Finne navn -Sette opp klare, og tydelige arbeidsoppgaver -Lage et ordentlig budsjett -Domene -Skaffe webhost -Finne målgruppe -finne mulige samarbeidspartnere -Opprette egen side m. forum. -- Og sikkert mye mer, men det var det jeg synes er viktigst, i prioritert Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Todo list: -"Ansatte" arbeidere. -Finne navn -Sette opp klare, og tydelige arbeidsoppgaver -Lage et ordentlig budsjett -Domene -Skaffe webhost -Finne målgruppe -finne mulige samarbeidspartnere -Opprette egen side m. forum. -- Og sikkert mye mer, men det var det jeg synes er viktigst, i prioritert 5480300[/snapback] God liste det der. Legger til i førstepost jeg, samtidig som jeg setter denne tråden som sticky! Dog finne navn, noen som har noen forslag? Jeg skal tenke litt på det igrunnen så får en se hva som skjer. Endret 22. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 TWNorge.net? <- Legger opp til samarbeid med GWNorge.net Totalwar.no/nu <- kjedelig, men greit Warcamp.net <- litt "tøffere" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Scandinavien Total War.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hallo? Hvor er jeg hen i alt dette her. Jeg pratet med Snorre og Preben i går, og jeg kan godt spytte i en del penger jeg... (Ikke så alt for mye) Jeg vil også ha IPB (på livstid), som vi bruker. Anngående nyhets-systemet, så pratet vel vi litt om det til gamer.no. Det er jo innmari praktisk. PS: Burde ikke alle samles på en IRC chat eller lignende? Så vi kan prate alle i mellom? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Er vel den e-postadressen som er oppgitt der vi skal sende inn til? Jaja, tenkte at jeg skulle sende mailen klokken 21:30, jeg velger Krusaders forslag. Om noen har forslag til forbedringer av mailen må de mottas innen klokken halv ti i dag, hadde vært fint om dere eventuelt da også gjorde meg klar over eventuelle skrivefeil. www.stwc.no = Scandinavian Total War Community... EDIT: Kan vi ikke bare prates her? All aktivitet er god aktivitet spør du meg Men kan jo kanskje være en fin ide med en IRC -kanal.. Endret 22. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jeg vil også gjerne hjelpe, men som til alt annet er jeg ganske ubruklig. med mindre dere trenger noen til å sitte på rompa og spille rome hele tiden kan jeg ikke gjøre mye.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 hehe, vi kunne jo alltids spurt om CA nærmere lansering kunne gitt oss en betaversjon av spillet.. Men du kan jo hjelpe oss økonomisk da.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 kan jeg sikkert, trenger jo strengt tatt ikke begge nyrene mine men domene koster vil all verden sikkert, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 kan jeg sikkert, trenger jo strengt tatt ikke begge nyrene mine men domene koster vil all verden sikkert, 5481713[/snapback] Domene koster ikke all verden. Selve domenet koster faktisk bare 100 kroner i året. Altså en minimal sum. Selve web-hotellet koster derimot 120 - 150 kroner i måneden for et brukbart ett, så det er det litt værre med. IPB livstidslisens koster 1200 kroner, så har man det. Til COmmando-Sondre, skal føre deg opp blant medlemenne. Har bare glemt av deg i farten. Ikke noe personlig Si hvilken jobb du ønsker og om du ikke har noe imot det, fullt navn så skal jeg sette deg opp. Anngående navn på klanen så kan vi jo ta noe så konvensjonelt som Scandinavian Total War Community. Sier alt om hva vi er forno og lar seg greit forkorte. Videre høres det ikke så alt for gæli ut noe som i bunn og grunn gjør det til et helt kurrant navn. Om vi skal tenke på noe mer fancy har man jo noe slikt som No news from the east front. Eller Total War News som i bunn og grunn høres greit ut. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Mail er nå sendt. Det er også opprettet (av meg) en midlertidig e-postadresse for dette prosjektet: [email protected] @Orresnei: Husk at det var meg (tror jeg) som kom på forslaget Scandinavian Total War Community.. TSP Endret 22. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Krusader Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Angående navn, så er det jo en ting som kan knyttes til Total War & Norge. Vikinger Noe med longship, longhall eller noe ifra vikingtiden som symboliserer et sted hvor folk møtes eller hvor krigere møtes, hvis vi ikke går med twnorge.no eller sånt. Vi burde også kanskje møtes på en IRC-kanal på et tidspunkt. Synes selv det blir mer gjort da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 twnorge.no minner meg sterkt om tvnorge.no :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg