TSP Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Hahaha. Prebz, den n00ben. Jeg tror jeg muligens blir uten fast Internett-tilknytning mellom ca 1. juli og 15. august. Gjenstår å se... 6392684[/snapback] Er jo mamma som ikke har betalt da... Men nå sitter jeg her hos en venn med dårlig tastatur (skriver sneglesakte nå) og enda dårligere linje. Nå er forresten tråden om SSGC startet i den generelle spillkategorien. Er nok ikke tilgjengelig før neste uke. Hilsen deres sårt savnede TSP! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Just for notice, jeg tar ned Joomla! siden. Jeg og noen andre er i gang med en Age of Conan clan, og vi skal bruke min side som host... Orresnei har vel også en demo et sted på sin host som dere kan bruke Men, jeg er ikke ute, jeg får bare dobbelt så mye å gjøre Lenke til kommentar
sattar Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Orresnei har du e-mail adress ? kan jeg få den jeg har no problemer med rom total war vær så snill å hjelpe meg ?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Orresnei har du e-mail adress ? kan jeg få den jeg har no problemer med rom total war vær så snill å hjelpe meg ?! 6452220[/snapback] Ta dette opp i en egen tråd eller på PM. Her diskuterer vi en hjemmeside til strategispill, ikke support til TW-spill Lenke til kommentar
mgrimest Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Har dere fått webhotell og domenenavn til dette prosjektet? Hilsen Marius Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Har dere fått webhotell og domenenavn til dette prosjektet? Hilsen Marius 6524004[/snapback] Domene-navn og web-hotell bestilles så snart siden er ferdig utviklet!" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 På grunn av at prosjektet har blitt utvidet til et strategiside-prosjekt er det blitt opprettet en ny tråd i Diskuter Spill og tilbehør - Generelt. Videre diskusjon tar dere derfor her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg