Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vi lager en norsk Total War -internettside!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...and action!

Nå er det på tide å hvert øyeblikk få startet opp igjen, det vil dog ikke bli startet opp for fullt riktig enda siden det er igjen muntlig eksamen for veldig mange, men hold ut, snart er vi på veien igjen. Jeg sender ut mail så snart vi starter. Jeg minner igjen på at hvis dere finner en sjanse til å jobbe med noe som har med prosjektet å gjøre så prøv på det.

*nynne*

On the road again! Lalaaala lala osv.

Lenke til kommentar

heisann!

dette høres drit kult ut og jeg vil gjerne henge meg på dessverre ikke økonomisk :/

MEN

jeg kan fyre opp IRC channelen og være admin der og oppdatere den til alle tider osv.

vil gjerne også være skribent/admin på siden/forumene.

si meg hva irc channelen skal være så kan jeg styre den så slipper dere å tenke på det.

hvis dere finner ut at dere ikke vil ha meg med videre kan dere få kanalen selvfølgelig.

kan noen av dere sende meg en mail eller legge meg til på msn: [email protected] p gi noe respons.

ha det qlt mvh qlt

edit: @quakenet seff ;)

Endret av qLt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg er så og si ferdig med testingen av SMF. Og jeg kan ikke si noe mer enn at det er phpBB overlegent til tusen!

6233798[/snapback]

På hvilken måte?

Kan svare i denne tråden.

6284473[/snapback]

Om jeg må det skaper jeg bare enda en svær diskusjon anngående forum, og det orker jeg ikke. For våres bruk vil SMF være det beste, og siden vi skal bruke Joomla! som CMS vil alt gå smertefritt (forhåpentligvis).

SMF har kanskje ikke så mange versjoner, men det blir oppdatert oftere (selv om phpBB 3 kommer er SMF fortsatt overlegent) og har et stort og godt community. Det er et lekker utsendte på SMF, mye lettere administrasjonspanel (dog er det ikke noe modereringssystem, men det kommer i nesten versjon som er ventet i løpet av sommeren) og, og, erhm... Ja, det er lett å lage modder til det og det er hurtig nok for oss.

Etterhvert må vi vel kanskje vurdere IPB eller vBulletin, men jeg tror ikke det er så stor vits når SMF er godt nok. Tror jeg stikker innom hjemmesiden til SMF og sjekker med hva som foregår der...

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Må få lov til å si at jeg kommer til å kjøpe meg ny PC til vintern i motsigelse til det jeg en stund tidligere her har sagt. Så kan derfor være med på prosjektet alikevel, ettersom jeg nå såklart kommer til å skaffe meg Medieval 2: Total War. Ser at førsteposten ikke er endret så kanksje vi bare skal fortsette som før! :whistle:

Uansett, Nå er jeg ferdig med eksamen og regner med at de fleste er det. Så vi begynner på an igjen nå snart!

Lenke til kommentar
yaaaaay, følte på meg at du kom tilbake ^^. Jeg kom ikke opp i muntlig så egentlig så er jeg klar ;P

6315297[/snapback]

Jeg er ferdig med muntlig og er klar. Men så blir jeg en del borte i sommerferien da. Men har tid fra nå av, har hvertfall ikke mer lekser, prosjekter og eksamener og forberede meg til og gjøre ferdig. Fikk forøvrig 5 på engelsk muntlig i dag.

Jøje meg. Fjern det signaturbanneret! Er glad for at Orresnei er med igjen! Hvem skal bli leder nå? ;)

6315341[/snapback]

HUff, har ikke fått startet å være leder en gang, også kommer Snorre tilbake igjen og ødelegger hele greiene, for en gledesdreper ass!

:tease:

Hvilket signaturbanner hinter du til cun? :dontgetit:

Jeg har planer om å sende ut en mail på Lørdag, so stay tuned! (Eller hva man nå sier...)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...