Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Til info om hoster: Jeg kom over Media Temple som ser ganske bra ut. Men det er opp til alle oss å velge Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 ...and action! Nå er det på tide å hvert øyeblikk få startet opp igjen, det vil dog ikke bli startet opp for fullt riktig enda siden det er igjen muntlig eksamen for veldig mange, men hold ut, snart er vi på veien igjen. Jeg sender ut mail så snart vi starter. Jeg minner igjen på at hvis dere finner en sjanse til å jobbe med noe som har med prosjektet å gjøre så prøv på det. *nynne* On the road again! Lalaaala lala osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg er så og si ferdig med testingen av SMF. Og jeg kan ikke si noe mer enn at det er phpBB overlegent til tusen! Lenke til kommentar
qLt Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) heisann! dette høres drit kult ut og jeg vil gjerne henge meg på dessverre ikke økonomisk :/ MEN jeg kan fyre opp IRC channelen og være admin der og oppdatere den til alle tider osv. vil gjerne også være skribent/admin på siden/forumene. si meg hva irc channelen skal være så kan jeg styre den så slipper dere å tenke på det. hvis dere finner ut at dere ikke vil ha meg med videre kan dere få kanalen selvfølgelig. kan noen av dere sende meg en mail eller legge meg til på msn: [email protected] p gi noe respons. ha det qlt mvh qlt edit: @quakenet seff Endret 4. juni 2006 av qLt Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 når du snakker om irc channel, så vil jeg gjerne ha den på quakenet. Henger mye der ;p Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg er så og si ferdig med testingen av SMF. Og jeg kan ikke si noe mer enn at det er phpBB overlegent til tusen! 6233798[/snapback] Bra at vi har kommet til samme konklusjon da. Jeg gleder meg til å gå igang! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg er så og si ferdig med testingen av SMF. Og jeg kan ikke si noe mer enn at det er phpBB overlegent til tusen! 6233798[/snapback] På hvilken måte? Kan svare i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg er så og si ferdig med testingen av SMF. Og jeg kan ikke si noe mer enn at det er phpBB overlegent til tusen! 6233798[/snapback] På hvilken måte? Kan svare i denne tråden. 6284473[/snapback] Om jeg må det skaper jeg bare enda en svær diskusjon anngående forum, og det orker jeg ikke. For våres bruk vil SMF være det beste, og siden vi skal bruke Joomla! som CMS vil alt gå smertefritt (forhåpentligvis). SMF har kanskje ikke så mange versjoner, men det blir oppdatert oftere (selv om phpBB 3 kommer er SMF fortsatt overlegent) og har et stort og godt community. Det er et lekker utsendte på SMF, mye lettere administrasjonspanel (dog er det ikke noe modereringssystem, men det kommer i nesten versjon som er ventet i løpet av sommeren) og, og, erhm... Ja, det er lett å lage modder til det og det er hurtig nok for oss. Etterhvert må vi vel kanskje vurdere IPB eller vBulletin, men jeg tror ikke det er så stor vits når SMF er godt nok. Tror jeg stikker innom hjemmesiden til SMF og sjekker med hva som foregår der... Endret 15. juni 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Må få lov til å si at jeg kommer til å kjøpe meg ny PC til vintern i motsigelse til det jeg en stund tidligere her har sagt. Så kan derfor være med på prosjektet alikevel, ettersom jeg nå såklart kommer til å skaffe meg Medieval 2: Total War. Ser at førsteposten ikke er endret så kanksje vi bare skal fortsette som før! Uansett, Nå er jeg ferdig med eksamen og regner med at de fleste er det. Så vi begynner på an igjen nå snart! Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 yaaaaay, følte på meg at du kom tilbake ^^. Jeg kom ikke opp i muntlig så egentlig så er jeg klar ;P Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Jøje meg. Fjern det signaturbanneret! Er glad for at Orresnei er med igjen! Hvem skal bli leder nå? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) yaaaaay, følte på meg at du kom tilbake ^^. Jeg kom ikke opp i muntlig så egentlig så er jeg klar ;P 6315297[/snapback] Jeg er ferdig med muntlig og er klar. Men så blir jeg en del borte i sommerferien da. Men har tid fra nå av, har hvertfall ikke mer lekser, prosjekter og eksamener og forberede meg til og gjøre ferdig. Fikk forøvrig 5 på engelsk muntlig i dag. Jøje meg. Fjern det signaturbanneret! Er glad for at Orresnei er med igjen! Hvem skal bli leder nå? 6315341[/snapback] HUff, har ikke fått startet å være leder en gang, også kommer Snorre tilbake igjen og ødelegger hele greiene, for en gledesdreper ass! Hvilket signaturbanner hinter du til cun? Jeg har planer om å sende ut en mail på Lørdag, so stay tuned! (Eller hva man nå sier...) Endret 15. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Les i signaturen til FelaroN_: "*Ingen bilder her, takk*" Var et shady banner der. Og jeg må skrive om romerne.... Jøje meg, et historisk arbeid krever mye referanser osv Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 hmm, sry! visste det ikke Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Beklager, men du er ute av prosjektet. Vi kan dessverre ikke ha med n00bs som deg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Oh! Things are happening! :!: Jeg drar til New Zealand og Australia i en måned i slutten av juni, derfor vil jeg basere mye av kodinga på korrespondanse fra andre sia av jordkloden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Og jeg er borte fra den første/andre uken i juli til 12 august. Null internett Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Og jeg er borte fra den første/andre uken i juli til 12 august. Null internett 6324564[/snapback] Siden vi skal jobbe med forumet burde vi ha en viss kontakt mens jeg er borte. Jeg kommer til å være påmsn, men på litt ugudelige tidspunkter. Takler du sånt? Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 sommerferie = Australsk døgnrytme Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Etter hva jeg har registrert er de fleste ferdig med eksamen, derfor kan det passe bra med møte etter klokken 18:00, tirsdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg