TSP Skrevet 20. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Ja, ikke deres feil, men min og Snorres, beklager. Akkurat nå er jeg hver dag på teaterøvninger (forestilling fredag) så Snorre får komme med siste nytt. Jeg har ikke tid før Lørdag. Men har folket noen designforslag? Er også fint om noen begynner å tenke på å lage innhold til siden. F.eks et sted hvor det står fakta om noen store mods etc. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Prioriteringsliste for cun våren 2006: 1. Sosial omgang 2. Studere 3. Filme 4. Lage musikk 5. TW-shit Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Prosjektet har i det siste vært dødt, lite aktivt osv osv. Jeg skjønner godt at folk har andre ting å gjøre som eksamensøving, venner, kjærester, andre viktige ting som bandøvinger med mer. Jeg vil såklart ikke kreve at dere skal gi opp disse tingene da jeg selv også driver på med noen av dem. Jeg har derfor et forslag. Jeg foreslår at prosjektet tar en pause ut til slutten av mai, eventuelt begynnelsen av juni. Da burde de fleste så vidt jeg vet være ferdig med eksamener og generelt sett det som heter stressende skolearbeid. Så hva synes dere? Snorre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Jeg er enig. Til sommeren har jeg antakelig ikke så mye adgang til Internett, men hvis jeg får klare arbeidsoppgaver skal jeg klare å gjøre dem. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Enig med planen. Da får jeg tid til å jobbe mer med forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Enig med planen. Da får jeg tid til å jobbe mer med forumet. 5983833[/snapback] Me2, i tillegg er en ny versjon av SMF ventet i løpet av sommeren med bla. eget moderasjons"område".... Lenke til kommentar
Jan Taihwo Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Orsaken till att jag har varit lite inaktiv är att jag var i Danmark, så inget jag kunde göra. Jag ska jobba i Island hela sommaren men kommer nog att ha någon tid för att jobba på texter och annat för sidan. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Enig med planen. Da får jeg tid til å jobbe mer med forumet. 5983833[/snapback] Me2, i tillegg er en ny versjon av SMF ventet i løpet av sommeren med bla. eget moderasjons"område".... 5984570[/snapback] Tanken er pirrende. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har nå besluttet at jeg ønsker å trekke meg som leder i dette prosjektet. Jeg kommer ikke til å kjøpe ny datamaskin som planlagt, og føler dermed at jeg ikke er i stnad til å skulle kunne spille M2:TW slik det er ment. Dere må derfor bli enig om hva dere vil gjøre videre. Om dere skal fortsette, noe jeg da virkelig håper, eller om dere skal avslutte prosjektet. Det har vært hyggelig å jobbe med dere, men også til tider frustrerende. Dere klarer dere fint uten meg, så jeg er ikke bekymret for at dere ikke skal klare å fortsette. Dessuten anbefaler jeg TSP (Preben) sterkt som leder da han har holdt gruppen i dette prosjektet sammen i større grad en det jeg gjrode. Han gjorde en utrolig god jobb, så jeg synes virkelig han fortjener den jobben dersom han ønsker den. Når det er sagt har mange jobbet bra og iherdig. Jeg har fått andre ting å tenke på. Blant annet er jeg skribent hos revolution-fan.net og fortsatt moderator her på spillforumet. Jeg vil fortsatt være ekstra behjelpelig overfor dere hyggelige mennesker når det kommer til ting som gjelder spillforumet. Snorre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Men melder du deg fullstendig ut av prosjektet? Skal du ikke være skribent eller noe? Ikke engang litt? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Men melder du deg fullstendig ut av prosjektet? Skal du ikke være skribent eller noe? Ikke engang litt? 6093197[/snapback] Dersom dere ønsker hjelp av noe slag skal jeg selvsagt prøve å delta litt. Men ettersom jeg ikke kjøper spillet *mest sannsynlig* har jeg egentlig ingenting der å gjøre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Har du så dårlig pc, altså? At du ikke kan kjøre spillet på det? Du kan umulig ha dårligere pc enn meg! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Har du så dårlig pc, altså? At du ikke kan kjøre spillet på det? Du kan umulig ha dårligere pc enn meg! 6093835[/snapback] KJøre det kan jeg nok, men da med alt på low. NEi, jeg lar heller være å kjøpe det enn å spille det i en veldig svekket modus. For når man nesten ikke kan se hva de forskjellige soldatne skal forestille er det liten vits. Veldig overdrevet selvsagt. men jeg gidder rett og slett i å spille noe PC-en min akkurat takler. Derfor jeg hopper over til konsoll der man slipper dette oppgraderingsmaset og hvor alle spill fungerer som de skal og alle stiller likt! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Hvor dårlig pc har du egentlig? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Hvor dårlig pc har du egentlig? 6094507[/snapback] Vel siden du spør skal jeg ramse de harde tall opp for deg. Hovedkort fra Dell Pentium 4 2,4 GHz 1024 mb rd-ram Asus Geforce 6800 GT 128 MB ram Soundblaster Audigy Med andre ord ingen ting å skryte av. Det eneste som duger greit nok er vel skjermkortet som er satt inn i maskinen ved et senere tidspunkt. Maskinen ble originalt kjøpt med et Geforce 4100 et eller annet. Pleide på den tiden bare å si Geforce 4. MEn så er jo datamaskinen vel 4 til 5 år gammel. Pappa kjøpte den for noe grassalt mye penger den gangen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg skal overta ja, men jeg vil sørge for at alt det verste eksamensstresset til de fleste er over før vi begynner på noe. Terminkarakterene skal etter det jeg har hørt bli satt 6. Juni, så vi startet på'n igjen da. Tenkte egentlig vi kunne starte 1. Juni, men da er jeg i Melonas en uke (i NRK @Oslo, fra 29. Mai). Så det blir en lang pause. Derfor ber jeg dere alle om at når dere får tid så prøv å gjøre noe som kan hjelpe prosjektet videre på vei. Og gjør det dere har fått beskjed om fra før, f.eks at Marley og Commando_sondre gjør seg ferdig med forumtesting. Og at så mange som mulig kommer med et designforslag. Om det er noen som gjerne vil ha noe å gjøre, men ikke vet helt hva, så kan dere ta kontakt med meg på PM eller e-post, så skal jeg se om jeg kan finne på noe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Bare si meg hva jeg skal gjøre du, så er jeg med. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Kan du ikke skrive om den romerske historie da? Historiebakgrunnen til de forskjellige faksjonene, hvilke friheter utviklerne har tatt seg med tanke på hva i historien de har endret på etc.? I tillegg kan du jo se om du ikke kan skrive noe om middelalderhistorie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg skal se om jeg kan sette i gang å teste forumet. Dog må begge forumene innstalleres på nytt, pga. at hosten ble infisert av et popup-virus. Fikk reklame-popups hele tiden... Men mest sannsynlig er forumene lastet opp og installert i løpet av helgen. For meg er det ikke tentamen før 30. mai, men vi har noen prøver i mellom der. Men jeg skal prøve å gjøre så godt jeg kan Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Kan du ikke skrive om den romerske historie da? Historiebakgrunnen til de forskjellige faksjonene, hvilke friheter utviklerne har tatt seg med tanke på hva i historien de har endret på etc.? I tillegg kan du jo se om du ikke kan skrive noe om middelalderhistorie. 6134311[/snapback] Okei, får se hva jeg gidder å gjøre i sommerferien (er LITT lei av historie nå ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg