Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vi lager en norsk Total War -internettside!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Det er ikke snakk om noe møte her Sondre... ;)

Det er bare snakk om når siste frist for visning av et noenlunde ferdig designforslag, som kan utkonkurrere Snorre sitt skal være klart. Hvis ikke det kommer fler enn Snorre sitt forslag tar vi altså og bygger opp siden etter hans forslag i første omgang. :)

5630350[/snapback]

Åh, min feil. Personlig ville jeg ha tatt Snorres design, ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her også, helt klart!

@Snorre: Selv om det ikke er Onsdag, så jobb videre med det designet der nå, og prøv å ha det ferdig nok til at man kan begynne å kode, kanskje før Fredagen.

EDIT: Folkens: Men om vi skulle gå for Snorre sitt design, mangler vi fortsatt et banner/logo!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

And, eiriks enters the contest. Kun en fisk, men you get the point.

Bakgrunnsbildet byttes for hver eneste "root" side. Altså, "taktikker" seksjonen under RTW har en egen seksjon osv. Samt, det er to like hjelmer, de skal være forskjellige.

Og, hvert spill tar kun bilder i fra sitt spill, if you get it.

Det mangler forsåvidt en meny, jeg tenker den ligger på siden, og følger etter scrollingen, selv om det også kan ligge øverst da. =)

post-47173-1140544060_thumb.jpg

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Likte eirikeb sitt design best.

(Brødre i navn ;) )

Vi kan nok få jobba med extensions slik at alle har en full bruker på hele sida, men jeg anbefaler ikke at alle brukere kan skrive blogger på forsiden om hva som helst. Dog, vi kan alltids ha en plass for de "vanlige" medlemmene hvor man kan surfe seg gjennom blogger skrevet av våre medlemmer, om det som måtte oppta dem.

Beklager min fraværendhet, mista jobben og nett på fredag. Litt nedtur.

Lenke til kommentar

dynamisk/statisk? design/koding? (X)HTML/CSS/PHP/Databser?

EDIT: I det jeg har studiedag på fredag, og min kjære lærer sa at det å jobbe med en fanside til ett spill, hørtes ut som en jævlig god ide, med tanke på hva jeg vil bli, og fordi jeg lærer med mer photoshop og webdesign. MAO, jeg kan jobbe "24/1" på fredagen.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Alt egentlig. Driver dog ikke så mye med photoshop-designing. Synes man heller skal bruke CSS, da man får en lettere side (kortere tid å laste). Eneste bildene jeg har på siden min nå er bakgrunn og header. :)

BTW, designet ditt har ett stort hull. Bakgrunnsbildet. Du kan ikke bruke noe slikt for å oppnå en dynamisk side, da siden skal kunne vises likt i alle oppløsninger og type skjermer.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

I am fully aware of it. Selv om det går ann på en eller anna måte. Med flash eller javascript eller andre uting. Men det som enkelt løser problemet, er det å lage en tonut på hele kanten av bildet. Men det er vel det som er problemet, jo mer fancy, jo flere hull får du i designet. Men en fordel med å lage en side for ett spill, er at du veit at folk har skjermer som minst er 1024*700 eller hva det er som er standard for 17" CRT.

Men, det burde gå ann å fikse det, og jeg tror vi klarer det med noen søte hacks servert ifra webdesign forumet her. =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Snakket med Snorre her om dagen og han er i gang med å lage en skikkelig statusrapport om alt og skal få skikkelig orden på dette her snart :)

5678633[/snapback]

Ok, høres bra ut.

Det stemmer ja. En relativt fyldig statusrapport blir i løpet av i dag sendt ut til alle prosjektets medlemmer. Du har derfor ikke noe å bekymre deg om ;)

5679081[/snapback]

Puh, det var godt å høre :)

Lenke til kommentar

Dersom noen av der ikke har fått mailen, si ifra!

meg og TSP har blitt enige om at vi framover skal ha to møter i uken. Dere behøver ikke å komme på begge, men dere må prøve å komme dere på minst et av møtene hver uke. Dette gjør vi for å få litt fart på prosjektet.

Vi vil dessuten sende statusrapporter hver uke via mail. De som ønsker å få tilsendt dette på en annen mail en messenger-adressen må gi beskjed om dette.

Den som ønsker sitt design brukt må gjøre designet sitt nogenlunde ferdig i løpet av to uker fra idag. Etter det er det ikke noe men og men. Med ferdig mener jeg at dere skaø ha ferdigstillt alt fra menyen til headeren. Videre skal dere ha slicet opp alt sammen slik det skal være. Da må vi nemlig begynne å kode siden. Eller rettersagt dere, da jeg selvfølgelig ikke har peiling på dette.

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Dersom noen av der ikke har fått mailen, si ifra!

meg og TSP har blitt enige om at vi framover skal ha to møter i uken. Dere behøver ikke å komme på begge, men dere må prøve å komme dere på minst et av møtene hver uke. Dette gjør vi for å få litt fart på prosjektet.

Vi vil dessuten sende statusrapporter hver uke via mail. De som ønsker å få tilsendt dette på en annen mail en messenger-adressen må gi beskjed om dette.

Den som ønsker sitt design brukt må gjøre designet sitt nogenlunde ferdig i løpet av to uker fra idag. Etter det er det ikke noe men og men. Med ferdig mener jeg at dere skaø ha ferdigstillt alt fra menyen til headeren. Videre skal dere ha slicet opp alt sammen slik det skal være. Da må vi nemlig begynne å kode siden. Eller rettersagt dere, da jeg selvfølgelig ikke har peiling på dette.

Snorre :)

5679233[/snapback]

Jeg fikk mailen din, men jeg vil heller ha den tilsendt på nilsen.sondre AT gmail DOT com

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...