Gå til innhold

Terratec 2400i - media center

audun1

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte TerraTec Cinergy 2400i DT MCE For noen dager siden hos komplett.

Tenkte da jeg skulle bruke det på AMD X2 3800+ pcen min med 2GB ram og XFX 7800 GT. Installasjonen gikk veldig greit, men det er når jeg skal søke kanaler at det stopper.

soking.JPG

JEg har da Linje fra UPC og sitter på første punktet. Komplett salg sa det gikk veldig fint, de sa også at det følgte med fjernkontroll men de missforsto terratec litt da hhe.

Noen som vet en løsning så takker jeg meget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et kort for digital bakkenett. Det mottar kun digitale TV-signaler over luft, noe som er begrenset i dag. Har du linje fra UPC (regner med at du mener digital kabeltv?) maa du ha passende kort, dvs. DVB-C kort, ikke DVB-T kort.

OT:

Er det noen som vet om DVB-T signaler kan dere gjerne legge ut informasjon om kanal og omraadet dere er i i foelgende traad:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521721&hl=

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Huummm ok. Det var rart at Komplett solgte det til meg da :D, da er det vel bare retur igjen fordi vi har ikke digitalt fra UPC engang her er det kun analogt.

Det som gjorde dette kortet så fint var det at du kan spille inn fra en kanal og se på en annen. Finnes denne funsjonen på noen andre kort som jeg kan bruke på analogt upc?

Takker for svar

Lenke til kommentar

Komplett har nok ikke mulighet til å vite om kortet du bestilte var egentlig det du ville ha? Men de har et kort på uketilbud som har funksjonaliteten du er ute etter. Det er Hauppauge PVR500MCE.

Dette kortet følger ikke med program (fordi det er beregnet til MCE), men det finnes flere bedre 3.parts programmer som kan ta seg av jobben. Kortet har to analoge tunere.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...