Dario Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Flere av dere kjenner sikkert til fenomenet, at lyden har en uvane med å komme usynkront med filmen. Det er veldig irriterende for meg og jeg klarer ikke å se på noe. Det er bare på noen filmer\episoder dette skjer i. Så det jeg lurer på er om det er noen der ute som vet av et program som kan bevisst "lagge" lyden slik at det blir synkront? Eller kanskje et program som fikser dette automatisk? Evt. andre løsninger? Takk på forhånd! Endret 21. januar 2006 av Dario Lenke til kommentar
Dario Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Du vil vel ikke si hvordan med det samme? Lenke til kommentar
.dat Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 VLC kan gjøre det 5473450[/snapback] Evt filmen er out of sync. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Sitter på jobben og har ikke VLC installert her, men prøv f.eks. ctrl + pil opp / pil ned. eller alt + pil opp / pil ned. eller kanskje ctrl + alt? hvis det ikke funker husker jeg desverre ikke. Gå inn på help og se litt. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) trl + pil opp / pil ned = volume justering. alt + pil opp / pil ned = ingenting :\ ctrl + alt + pil opp / pil ned = spol ett sekund Help viser bare hvilken versjon jeg har... (0.8.2) Edit: Fant lista over hotkeys og fant svaret! ctrl + k = mer lyd delay ctrl + l = mindre lyd delay. Ahh, deilig å finne dette! Endret 21. januar 2006 av Dario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå