Jimster Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Om noen mot formoding har dette kortet og kjører SLI, der hvert kort og kjøler tar 2 slotter, kan dere fortelle meg hvordan det er med plasser for øvrig PCI enheter..for eksempel et lydkort? Endret 21. januar 2006 av jimster Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Om noen mot formoding har dette kortet og kjører SLI, der hvert kort og kjøler tar 2 slotter, kan dere fortelle meg hvordan det er med plasser for øvrig PCI enheter..for eksempel et lydkort? 5473285[/snapback] Opp Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Du kan bruke de 2 nederste pci-portene uten at det skaper problemer for grafikkortet, tror jeg. Ett kort får du helt sikkert "presset" inn Endret 22. januar 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Du kan bruke de 2 nederste pci-portene uten at det skaper problemer for grafikkortet, tror jeg. Ett kort får du helt sikkert "presset" inn 5477813[/snapback] Ser kanskje ut som om den nederste kan bli tilgjengelig Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Det kan sikkert passe til et lite 75 kroners nettverkskort, noe som jeg anbefaler deg siden du har nvidia networking conrtoller (nF4).. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Det kan sikkert passe til et lite 75 kroners nettverkskort, noe som jeg anbefaler deg siden du har nvidia networking conrtoller (nF4).. 5479924[/snapback] Det er vel to kontrollere på det kortet? Jeg har NF3 idag og nettverk er stabilt som bare det. ...irriterer meg over RAID funksjonaliteten til Nvidia....håpløse drivere... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er vel to kontrollere på det kortet? Jeg har NF3 idag og nettverk er stabilt som bare det. ...irriterer meg over RAID funksjonaliteten til Nvidia....håpløse drivere... Ja, du har både Nvidia og Marwell GB nettverk. Jeg har i grunn ikke hatt noe problemer med noen av disse, men jeg hører mange snakker om det, så det er kanskje et tidspørsmål... Raid funksjonaliteten er ikke så fryktelig imponerende verken med Nvidia eller SIL kontrolleren syns jeg Har ikke testet på Expert, men brukt samme kontrollere på A8N. Ellers kjører jeg ikke sli, og har kjøling som bare tar en slot her, men siden det er 3 pci sloter, bør du jo få 2 ledige pci spor hvis skjermkortet tar sin egen+1 slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå