phex Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hvordan ser du om et firma er seriøst eller ikke ved å se på websiden til firmaet? *Håpe på noen gode svar* Endret 21. januar 2006 av phex Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Siden oppbygning må se profesjonell ut, er det noen jeg ikke har hørt om så sjekker jeg på hw etter erfaringer. Ser man noe som er for godt til og være sandt på siden så er det som regel det. Man kan jo også se etter ting som f.eks nummeret i brønøysundregistret.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Skrivefeil, faktafeil og dårlig oppdatert informasjon er tapere for min del, samt selvsagt oppbygning, fargevalg, navigering... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Er det webfirma kan man bare se på koden. Man kontakter aldri et webutviklingsfirma som har mindre peil på web enn deg :!: Porteføljen er også et godt sted å finne et bilde av bedriften. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Er det webfirma kan man bare se på koden. Man kontakter aldri et webutviklingsfirma som har mindre peil på web enn deg :!: Porteføljen er også et godt sted å finne et bilde av bedriften. 5473429[/snapback] Jeg ler hver gang jeg ikke ser en grønn runding nede i hjørnet på ett web-design\utvilklings firma Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ser siden slik ut: http://home.c2i.net/bndata/ Så begynner jeg å lure. Jeg vet hvem som eier den sjappa der though, naboen min.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 http://www.electricpulp.com/ Hello, We're Electic Pulp. We build websites. What do you do? Failed validation, 13 errors Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg ler hver gang jeg ikke ser en grønn runding nede i hjørnet på ett web-design\utvilklings firma 5473447[/snapback] kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg ler hver gang jeg ikke ser en grønn runding nede i hjørnet på ett web-design\utvilklings firma 5473447[/snapback] kan du forklare litt nærmere? 5474910[/snapback] Har en plug in til firefox som viser nede i hjørnet resultatet fra valideringen av siden. Bilde Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) fant det ut, fant det ut, fant det ut;) Endret 21. januar 2006 av phun-ky Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ja, Mike Davidson har ikke peiling i det hele tatt. Slutt å fokuser på at validering er en "godkjennelse" av siden. Lenke til kommentar
phex Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Skrivefeil, faktafeil og dårlig oppdatert informasjon er tapere for min del, samt selvsagt oppbygning, fargevalg, navigering... 5473298[/snapback] Helt enig Ser siden slik ut: http://home.c2i.net/bndata/ Så begynner jeg å lure. Jeg vet hvem som eier den sjappa der though, naboen min.. Haha, måtte le litt av den :!: Ja, Mike Davidson har ikke peiling i det hele tatt. Slutt å fokuser på at validering er en "godkjennelse" av siden. Hmmm ... interessant aritkkel det der ... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, Mike Davidson har ikke peiling i det hele tatt. Slutt å fokuser på at validering er en "godkjennelse" av siden. 5475421[/snapback] Å skrive validert kode går jo på at man skriver så resultatet blir riktig, så ett webfirma som lager hjemmesider som ikke skriver ordentlig kode er til å le av syns jeg, det er dems jobb å skrive riktig mener jeg. Hadde alle skrevet riktig kode og IE hadde vært en litt mer seriøs browser ville nettet vært ett mye bedre sted å være. Ser ikke på at det er validert side som en godkjenning, men heller ett krav (når det gjelder webfirma). Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hmmm.... Og hvor mange potensielle kunder sjekker koden på siden før de bestiller, om det ikke er snakk om dataprodukter og nerder som kunder? Hallo Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Hmmm.... Og hvor mange potensielle kunder sjekker koden på siden før de bestiller, om det ikke er snakk om dataprodukter og nerder som kunder? Hallo 5501914[/snapback] Kundene vet jo ikke at de skriver feil kode fordi de vet jo ikke mye om html selv så de går til noen som kan det (men som innimellom ikke kan det ordentlig), men hadde de visst om hvor mye bedre riktig skrevet kode er for den fremtidige siden dems er så hadde de nok lett videre (forhåpentligvis). Endret 26. januar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvorfor er "kundene" nødvendigvis folk som ikke har peiling på HTML? (hadde ikke tenkt å si noe i denne debatten, men gjør det likevel) Hvis dere er på en side, så har jeg en følelse av at dere sjekker koden hele tiden(?). Hvis dere da ser at koden er stygg, og "feil" da vil jo dere tolke firmaet som useriøst. Dere er da kunder dere og Jeg har ikke mye peiling på "riktig kode", men ser heller på selve siden. Er siden stygg, uoversiktelig eller har frames så vil ikke jeg si at den er seriøs. Men hvis jeg ser en ordentlig side, så vil jeg kalt den seriøs. Det går jo også litt på hva de forskjellige mener. Så noen nevte i en gammel tråd at man skulle droppe "Velkommen" og heller gå rett på sak og det ser mer seriøst ut. Er vel egentlig enig med det, men innrømmer at jeg aldri har tenkt over det. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Vel... Har en mor som endelig fikser å kjøpe bøker og videofilmer på nettet.... Det viktigste for henne vil aldri bli HTML koden, men at firmaet fremstår som seriøst på alle andre måter.... Er rimelig sikker på at hun ikke tester ulike browsere for å bli fornøyd også.... Men som sagt over.... Ser hun en stavefeil... Vekk me'n Enig med SoloX der Endret 26. januar 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg syns det er viktig at det står kontaktinformasjon der, både e-post og telefonnumer. Og at den er oppdater. I tillegg til alt det andre nevnt her. Dog, jeg er ikke enig i at siden skal være validert. Jeg vil bl.a ikke ha en alt tag på alle bildene mine Jeg driter i om et firma har validert koden. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg syns det er viktig at det står kontaktinformasjon der, både e-post og telefonnumer. Og at den er oppdater. I tillegg til alt det andre nevnt her. Dog, jeg er ikke enig i at siden skal være validert. Jeg vil bl.a ikke ha en alt tag på alle bildene mine Jeg driter i om et firma har validert koden. 5503058[/snapback] Adresse, telefon/faks nummer og ikke minst MVA nummer! Enig i det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå