Sponis Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 For det første vil jeg bare si at jeg som de fleste andre er sterkt imot at dere flytter tråder fra spillforumet til "annet" hele tiden. Men, det er jo en annen diskusjon. Det jeg ville spørre om er, hvorfor i allverden er det bare spillforumet det gjelder? Jeg trodde det var like regler for hele forumet, men det er tydligvis bare tråder fra spillforumet som blir flyttet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hva er grunnen til det? Er det ikke on-topic-snakk når man snakker om spill og ting som skjer i dem? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Jeg har reagert tidligere på at spill-forumet blir moderert på en helt annen måte enn de andre delforumene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523525 Endret 22. januar 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jeg har reagert tidligere på at spill-forumet blir moderert på en helt annen måte enn de andre delforumene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523525 5481148[/snapback] Og jeg har også gitt mitt svar i nettopp samme tråd. Les igjennom den og forhåpentligvis forstår du problematikken. Orker ikkeå skrive innlegget på nytt, så les heller det jeg allrede skrev i tråden Goliath linker til Edit: Igrunnen kan det enkelt og greit sammenfattes slik. En bruker oppretter en "Den Store "Spilltittel" tråd. Moderator ser den og liker den ikke da denne vil rote til spill-forumet. Moderator har lyst til å stenge den, men dette vil ikke de nå mange aktive brukerne av tråden ha noe av. Moderator gjør et kompromiss ved å flytte den til Off-topic der den kan få være i fred. Dette bidrar selvfølgelig bare til å holde brukerne av tråden fornøyde, men skaper en søppel-kategori i off-topic-delen av forumet. Bare ta dere en titt under "Annet" og se på alle de "Store" trådene. Er ikke måte på. Egentlig har jeg bare lyst til å stenge trådene som egentlig da bare blir kastet vekk, så er man kvitt problemet for godt! Men vet ikke åssen brukerne hadde reagert på det. Endret 25. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg