raathass Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jeg har kjøpt en bærbar PC som etter mitt syn ikke er helt som den skal (se annen post https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=527075). I en ideell verden hadde jeg sendt maskinen tilbake til PS Data og nektet å ta den tilbake før vifta enten ikke snurret kontinuerlig eller at den hadde hatt et helt annet støybilde. Problemet er at maskinen _må_ være tilgjengelig for bruk 1/2 og at det således ikke er tid til å sende frem og tilbake og evt reparere. Så til spørsmålet. Når har man tuklet for mye med en bærbar PC til at man ikke lenger kan angre kjøpet? Maskinen er skrudd på og følgelig er det pre-loadede imaget konfigurert. Ikke noe av det medfølgende materialet (manualer, CD-rom, etc) er åpnet. For å kunne selge maskinen på nytt må butikken således ghoste det opprinnelige imaget tilbake til disken. Dersom jeg kan få innvilget retur på angring er det mer enn nok tid til å kjøpe og konfigurere en annen PC i mellomtiden. Synspunkter og erfaringer tas imot med takk. Endret 21. januar 2006 av raathass Lenke til kommentar
TEE Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Skal ikke være noe problem å ta det på angreretten. Så lenge du ikke har åpnet maskinen og tuklet med komponenter kan ikke PSData nekte deg å bruke angrerett. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvor lenge har du hatt denne maskinen da? Lenke til kommentar
raathass Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Hvor lenge har du hatt denne maskinen da? 5473575[/snapback] 2 dager... :-) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Er du bekymret for at den ikke er orginal i softwaren så restore den selv da med de medfølgende CD-ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå