Big,fat, Scarface Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg har store problemer med å chatte og spille med en av mine friends på Xbox Live. Samme hva jeg prøver, så går det aldri. Noen som kan hjelpe meg? Har hørt at det er noe med å åpne porter på ruteren, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Har en LINKSYS Wireless-G Broadband router. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du skriver at du har problemer med 1 friend...gjelder problemet kun med denne personen eller andre også? Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Litt usikker. Har ikke prøvd med noen flere. Men det går aldri med denne personen. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 jeg tror dette er et problem som vedrører veldig mange og tipper dette blir rettet i oppdateringen av systemet som kommer snart. Artikkel Her Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 altså..lars..dette er mest sannsynligvis en ruter/brannmur portproblem. Hvis ikke oppdateringen til Microsoft vil gjøre slik at x360 bruker porter de vet er åpne, så vil den ikke kunne fikse trådstarterens problem. Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Dette er sannsynlig et ruter/brannmur portproblem. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Endret 22. januar 2006 av Big,fat, Scarface Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 dette er et problem som ikke er lett å løse. selv om du får det til, må vennen din også åpne porter hvis det ikke går etter du har ordnet din..du kan starte her: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 IP adressen er adressen DIN x360 har.. Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Tusen takk for hjelpen! Får håpe det går nå. Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg får ikke skrevet inn på "Application". " Duplicated application name!Please change your entry!" står det når jeg skriver X360. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hm, det er egentlig det samme hva du srkiver, du kan godt skrive Xbox og 360 Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Må jeg skrive det samme på begge? Jeg tror det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Må jeg skrive det samme på begge? Jeg tror det er det som er problemet. 5478985[/snapback] Under "application" er det samme hva det står, det er bare noe som gjør at du skal se hva det er. Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Tusen takk for all hjelp! Nå er det bare å håpe att det går bra Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Det funka dessverre ikke. Fant ut at det var den andre ruteren min som var problemet. Har prøvd en del å åpne portene på den, men jeg får det ikke til. Sykt irriterende!! Det er en Speedtouch 546T. Noen som har en ide hvordan man åpner portene på den?? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Prøv www.portforward.com Lenke til kommentar
AsbjørnI Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har det samme problemet som "Big,fat, Scarface" Sitter selv med en Speedtouch 546i (NGT) og får bare ikke Nat til å bli open (kun strict). Har forwardet porter (dobbelt/trippel sjekket at de faktisk er forwardet) og har prøvd alle mulige koblinger og justeringer, men uten hell så langt. Portforward.com løser ikke problemet. NGT er på saken, men de sier at de enda ikke har en løsning på problemet (de har lovet meg en tilbakemelding). Begynner å få en snikende følelse om at kanskje denne spesifikke routeren ikke er kompatibel med 360 Live uannsett hva du gjør med porter, DMZ, ect (og det finnes en del ikke kompatible routere der ute). Jeg venter i spenning på resultater fra NGT..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg også litt problemer med NAT, tror jeg. Står hvertfall "moderate" selv om portene i routeren er åpnet eller ikke. Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Begynner å få en snikende følelse om at kanskje denne spesifikke routeren ikke er kompatibel med 360 Live uannsett hva du gjør med porter, DMZ, ect Var da som f...! Håper på positivt svar fra NGT! Lenke til kommentar
AsbjørnI Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi får håpe at jeg tar feil Skal gi en lyd så snart jeg hører noe mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå