Mogge_ Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jeg har nå tenkt litt og lurer på om jeg skal modde mitt CM Stacker, slik at jeg får plass til min Dual Heatcore radiator eller min Black Ice Pro II radiator i toppen av kabinettet...Men det som jeg er litt usikker på er om jeg fortsatt kan ha psu'n i toppen av kabinettet eller om den må flyttes ned...Vil helst sleppe å flytte den ned, da jeg syns det blir seende rotete ut... Er det noen som vet om man kan fjerne den grå buen i front på toppen av cm stacker? Tenke og skjære hull til viftene og slikt i toppen, men da kommer jeg mitt på den grå buen, så derfor lurer jeg på om noen har gjort dette?? Dette er planene fremover da jeg mottar de vannkjølings-delene jeg venter på: * Få fikset blå kabel sleeving på de fleste kabler * Rydde opp kabler og legge de på en ryddig måte slik at det blir seende pent ut * Få orden på slangene til vannkjølinga med kobberbend eller om jeg skal bare bøye slangen, hva blir best syns dere? * Montere 2stk 30cm Blacklight katoder og evnt. 2 stk 10cm blacklight katoder * Bytte ut alle viftene til 120mm MIST 16,5Db * Montere viftestyring * Modde inn en dual radiator i toppen og kanksje modde inn en dual radiator i bunn * Borre hull til slangene som skal ut av kabinettet bak. * Så må jeg få montert vannkjølinga slik at det blir seende pent ut og at jeg får bra ytelse.. * Kanskje få montert noen termometre også slikt at jeg kan ha oversikt over temp i kabinettet eller noe slikt, ville det vært noe? Tror dette er det jeg skal holde på med fremover... Dette er hva jeg har av vannkjøling som muligens skal inn : DangerDen TDX 64 cpu - 1/2"ID - DangerDen Maze4 gpu - 1/2"ID - Aquacomputer chipsett - 1/2"ID - DangerDen Dual Heatcore radiator - 1/2"ID - Black Ice Pro II radiator - 1/2"ID - Cooltek singel radiator - 1/2"ID - DangerDen 5 1/4" vanntank - 1/2"ID - DangerDen Fillport blå - 1/2"ID - Primoflex 1/2"ID Så vet jeg ikke hvilken pumpe jeg skal gå for? Siden microplex skal få inn swiftech MCP655, så lurer jeg på om jeg kjøpe en eller to slike og bruke, eller om jeg skal skaffe meg en c-system pumpe til.. Noen som har noen meninger om hva jeg burde gjøre? Mogge_ Endret 21. januar 2006 av Mogge_ Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hva med og ha radiatoren i bunnenn av kabinettet? Og når det gjelder pumper ville jeg gått for Eheim, swiftech er sikkert bra men mine erfaringer med Eheim er bare positivt. Lykke til med proskjektet og legg ut noen bilder hvis du har mulighet. Endret 21. januar 2006 av haakie Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg er på jakt etter en pumpe som klarer å få en bra flow og en pumpe som er stille...Så vet ikke hvordan de eheim pumpe er på støy jeg? Er jo 220V pumper så de surrer jo litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå