Gå til innhold

Xbox 360 Need to Know Ver 0.1

wilbur626

Anbefalte innlegg

"Før man kjøper denne kabelen må man se til at TV apparatet man skal bruke sammen med Xboxen støtter RGB SCART (Også kalt Full SCART), støttes ikke dette oppnår man ingenting med oppgraderingen" hvordan sjekker jeg dette?

5480519[/snapback]

Dette står helt sikkert i dokumentasjonen som fulgte med TVen din.

Du kan også se det når du "browser" igjennom AV inngangene, en full SCART inngang heter vanligvis "RGB".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

står i manualen at om jeg bruker en ting som sender et rgb signal så skal den inn i scart 1 inngangen. følger det med en omformer i den ofisielle microsoft advanced scart kabelen?

Edit: nevermind :!:

men er har denne kabelen virkelig så mye å si for bildekvaliteten? noen som har link til side med sammenligning?

Endret av Quidam Dai Shan
Lenke til kommentar
står i manualen at om jeg bruker en ting som sender et rgb signal så skal den inn i scart 1 inngangen. følger det med en omformer i den ofisielle microsoft advanced scart kabelen?

Edit: nevermind :!: 

men er har denne kabelen virkelig så mye å si for bildekvaliteten? noen som har link til side med sammenligning?

5481885[/snapback]

RGB kabelen gir et MYE bedre bilde enn standard. Har du muligheten til å bruke den, bør du gjøre det!

Lenke til kommentar

"Den eneste kabel oppgraderingen som kan forsvares er Microsofts Advanced SCART kabel som faktisk gir et mye penere bilde enn SCART kabelen som leveres orginalt med Core systemet."

Den scart kabelen følger vel ikke med i premium pakken heller...

Endret av Quidam Dai Shan
Lenke til kommentar

HVORDAN I ALL VERDEN LASTER JEG NED media connect, hvis jeg kun har SP1(a eller noe sånnt)

Jeg får beskjed om at jeg må ha minimum SP2. Og det gidder jeg ikke. Lasta ned det engang og da krasja pcen big time, slik at jeg måtte avinstallere hele windows og installere det på nytt. Blir bare brannmur dritt osv.

Lenke til kommentar
HVORDAN I ALL VERDEN LASTER JEG NED media connect, hvis jeg kun har SP1(a eller noe sånnt)

Jeg får beskjed om at jeg må ha minimum SP2. Og det gidder jeg ikke. Lasta ned det engang og da krasja pcen big time, slik at jeg måtte avinstallere hele windows og installere det på nytt. Blir bare brannmur dritt osv.

5494194[/snapback]

for og si det enkelt, du er dum hvis du ikke laster ned SP2, det er en sikkerhetsoppdatering! er en grunn til at den er kommet. og brannmuren (som forøvrig er kjekk og ha, og veldig enkel og brukervennlig) er det bare og skru av.

Lenke til kommentar

5494194[/snapback]

for og si det enkelt, du er dum hvis du ikke laster ned SP2, det er en sikkerhetsoppdatering! er en grunn til at den er kommet. og brannmuren (som forøvrig er kjekk og ha, og veldig enkel og brukervennlig) er det bare og skru av.

5494812[/snapback]

SP2 er også et minimum for at Xbox360'en skal kunne kommunisere med Pcen.

Ibiza:Foreslår at du laster ned SP2 og prøver å installere på nytt, kræsjet hos meg også første gangen jeg skulle installere det, men det hadde mest med at jeg drev og multitasket for mye, andre gangen lot jeg maskinen stå og det installerte helt fint. Brannmuren er også kjempelett å ha med å gjøre som Phax sier.

Lenke til kommentar
her får man lasta ned media connect uten og måtte kjøre den kjedelige og tidkrevende valideringa til microsoft... :whistle:

5497077[/snapback]

Wohoo!! Konge!! Jeg fikk ikke til valideringen (selvom jeg har originalt)!! Men det funker akkurat som den andre?? Dumt spm, men vil være sikker..

Takk!!Takk!!Takk!!Takk!!Takk!!Takk!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...