Gå til innhold

ASUS A6R ?

Scamps

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge du har lave specs på skjermkort, cpu og disk så skal støy ikke være noe problem, er varmen som får viftene til å gå.

Pris er jo selvfølgelig en faktor også.

Du kan jo prøve å google litt , er den del notebooks forums rundt.

5473561[/snapback]

Trodde jeg også men den siste jeg byttet hadde 1,4M Celeron 360-Dårligt skjermkort, og 5400RPM 40Hdd men bråket som bare det. (gikk i retur etter en dag)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd maskinen i en uke , meget bra erfaring, lav støy nivå , batterien holder i ca. 3 timer, topp kamera med super bilde til Skype, bra skjærm og tastatur, savner firewire, bruker ekstern dvd brener.Varmeutviklingen er på samme nivå som på en Dell 510m Pentium M ,1,6.

Bare ++ . Kjøp ekstra Ram

:thumbup:

Lenke til kommentar

har også hatt denne en stund, bråker lite,grei ytelse har testet wow på den og det funker ok :)

til skole/jobb funker den veldig bra

kjøpte en extra ram brikke på 512 mb til den da

men kjøp den heller på PSdata der koster den bare 5995 å da kan du også kjøpe en brikke på 512 og enda ikke være dyrere enn den er på komplett

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...