knut-eirik Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hei. Har et problem med et msi kt3 ultra2, får bare blå skjerm uner instalering av win xp. noen forslag? Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 søk på google med bluescreen meldinga di. Feks, 0x0000007B. Da får du resultater som henviser til microsoft sine sider med et forslag til løsning av problemet. Lykke til! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Ville heller ha søkt på Ms sin side: http://support.microsoft.com Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 rar blåskjerm? er den mer lilla da eller? eller er den mer grønnaktig? for er den mer grønnaktig så har du en sånn avmagnitiseringsknapp på monitor som fikser det med en gang. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Fake på 2002-09-15 00:01 ] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 prøv å installer med et annet skjermkort, noe bug opplegg.. Lenke til kommentar
pine Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg får ikke installere XP mens min Sound Blaster Live player sitter i maskina. Får div blåskjerm og kopierings feil fra cdn. Så snart jeg tar det ut, funker det uten problemer. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Har selv et MSI KT3 Ultra kort. Fikk samme problem når det lydkortet som var Onboard var på. Har nå et eget lydkort og problemene er helt borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå