Cuneax Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg syns det er for mange stickies på WoW-forumet. Siden for mange stickies var et problem på CS-forumet, hvorfor er det da ikke det på WoW? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg syns det er for mange stickies på WoW-forumet. Siden for mange stickies var et problem på CS-forumet, hvorfor er det da ikke det på WoW? 5472669[/snapback] Agree, det forsvant jo en hel haug med stickies i CS-forumet. Hvorfor tar vi ikke en cleanup i WoW delen også? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Er det nokon spesielle stickies dykk vil ha fjerna? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Hvilken server spiller dere på? Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden PvE- eller PvP-server, hva er forskjellen? Småprat om/rundt WoW Diskusjon omkring patchnotes, både ekte og falske Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Dette var visst ikke aktuelt? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvordan kan det bli for mange? Det er ivhertfall ikke for mange nå, synes jeg. Skjønner ikke helt problemet her jeg. Er det vanskligere å navigere gjennom forumet av den grunn? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Hvorfor var det et problem på CS-delen? Noen av de er strengt talt unødvendige å ha som stickies og ja, det er irriterende med så mange. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 synes det er greit jeg med litt stickies.. synes faktisk det blir ryddigere og penere jeg har ikke noe problemer ved at de blir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har sympati for cun her, det ER for mange stickies i WoW-kategorien. Det var langt ferre i CS-kategorien, men der ble nesten alle tatt bort. I såfall må dere gjøre det samme med resten av kategoriene! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er nok litt for mange stickys ja. Blir fort uoversiktlig Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har fjernet et par stickies nå, men syns de som er igjen er såpass relevante at de bør få stå. Hvis noen er veldig imot den beslutningen, så må de gjerne argumentere andre veien. Uansett ser det ikke ut som et voldsomt problem i utgangspunktet, ettersom bare 4-5 personer har klaget på dette siden tråden ble opprettet for en måned siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har fjernet et par stickies nå, men syns de som er igjen er såpass relevante at de bør få stå. Hvis noen er veldig imot den beslutningen, så må de gjerne argumentere andre veien. Uansett ser det ikke ut som et voldsomt problem i utgangspunktet, ettersom bare 4-5 personer har klaget på dette siden tråden ble opprettet for en måned siden. 5636380[/snapback] Vel, det var jo kun tre-fire stykk som klaget på CS-forumet. Så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Spiller ikke WoW.. Men det så litt rotete ut.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hva med å slå sammen tre av trådene, i en tråd som linker til de aktuelle? De jeg tenker på er: x) En guide til bøtter og spann med gull x) Den nyttige macrotråden x) En guide til grinding Lag en tråd som heter "Nyttige guider" eller noe (bare et forslag), og legg linkene til de tre trådene der. Da vil man få redusert antall stickys til "kun" fem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hva med å slå sammen tre av trådene, i en tråd som linker til de aktuelle? De jeg tenker på er: x) En guide til bøtter og spann med gull x) Den nyttige macrotråden x) En guide til grinding Lag en tråd som heter "Nyttige guider" eller noe (bare et forslag), og legg linkene til de tre trådene der. Da vil man få redusert antall stickys til "kun" fem. 5643808[/snapback] Argh, at jeg ikke tenkte på det. Det er jo genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå