VikinGz Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Korte mitt tok en kjapp restart, og da forsvant nettverkskorte helt. Nå har det dukket opp igjen, men får ikke innstalert det :S Får en feilmld.... se bilde Samt sliter den med oppstart, enten skrur ikke skjermen seg på, eller så står tastature og blinker på alle lysene og det kommer opp keyboard error, samt henger seg i oppstarten av windows. Den kommer seg etter ett kvarter til halv time med at jeg skrur den på og av så kommer den til slutt..... Detter er synsykt iritabelt.... noen som vet hva som kan være årsjaken? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Kan det ha noe med overklokkingen å gjøre? Se om du får tak i nye drivere til nettverkskortet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Er en stund siden jeg oveklokket på kortet, men alt dette sjedde etter at pcen restarta seg selv :S har de nyeste driverne Og det står at korte ikke kunne starte da :S Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Er det ett PCI nettverkskort? Er det integrert er det nokk hovedkortet som begynner å slite ja. Er vel en garanti / reklamasjons sak dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå