Gå til innhold

THOMSON trådløs surround Elkjøp

Anbefalte innlegg

THOMSON DPL2930 noen andre som har det? Syns nå lyden er ganske grei, men så har jeg jo bare brukt tv høytalerene til nå. Har nå bare ei lita stue og da er det greit med små høytalere, også for naboene :D, fikk de i dag så har ennå ikke funnet optimal plassering av høytalere.

Ja ja, utganspunktet var å få ned og slippe å legge ledninger (trodde jeg) så derfor ble det trådløs. Veldig greit men lurer på hva som er best med bakhøytalerene? Å henge de på veggen eller la de ligge på rygg å spille opp mot tak bak sofa, har de på rygg foreløpig. De virker rimelig godt, og stille inn annlegget var ikke noe problem etter oppsettet, dog ikke helt optimalt ennå.

Så kommer det jeg ikke likte, trådløs ja det er jo smart å ha. :ermm: Men det var jo korttenkt av meg å tro at det blei mindre ledninger, blei masse ledninger men jeg slapp jo de fra annlegg og bak til høytalerene. Fikk heller nye ledninger fra trådløs mottaker å legge til bakhøytalerne. Den vises ikke på sidene til elkjøp, trådløs mottaker, den kobler seg opp mot subwooferen og har en rekkevidde på ca 3 til 10 meter. Så den var grei å gjemme bak sofa, etter alt var koblet til og testet.

Sånn alt i alt er jeg nå fornøyd foreløpig, ikke fått testet alt ennå. Men hva kan man regne med å få for 4295,- i butikken, fikk de til å bestille det til meg. Tenkte det var like greit vist jeg ikke er fornøyd med det så kan jeg heller levere det igjen og slippe porto på retur. Men ser ut til at jeg ska beholde det foreløpig.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bra at du ble fornøyd, men som du selv påpeker, man får ikke all verden til den prisen :)

5475393[/snapback]

Ja, funker nå helt greit. Så en ubåt film i går og vart nå litt imponert over hva det kan prestere, vart jo litt rommling inne :!: men som sakt så får du jo etter hva du vil betale. Sett litt på å egenkomponere annlegg men har slått det fra meg foreløpig til jeg en gang får hus, stort nok det herre i min 19m2 stue med naboer alle veier.

Ikke noen andre som har et? Må nå få meg en fiber kabel så jeg for testa PS2'en på annlegget. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...