Kimelimm Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 jaja den restarta av seg selv og den Starter uten noen crashing, men da er det bare tastaturet som ikke virker kan noen hjelpe? det virker ikke jeg er så sinna på det Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Så, hva har skjedd? Virker det ikke overhode? Edit: Så du hadde en tråd nå på dette før, og du burde ha holdt deg til den. Endret 20. januar 2006 av sesteen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 jamen han fyren lukket den så jeg fortsetter her. men det er det at det tastaturet ikke reagerer for og si det slik, den vil ikke skriver en f***** boksttav" Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 jamen han fyren lukket den så jeg fortsetter her. men det er det at det tastaturet ikke reagerer for og si det slik, den vil ikke skriver en f***** boksttav" 5472491[/snapback] Når han fyren lukket den, skal du respektere det! Og sett på skikkelig emnetittel, se forøvrig i signaturen min Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 jkaja sorry men jeg er desperat for at pcen skal virke som den er! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Greit at du er desperat, men allikevell må du følge reglene på forumet her. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 ja fuck luck er det ingen som vet hvorfor ikke tastaturet virker eller? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) ville vel først utelukket at det ikke er selve tastaturet som er røket. Prøv det på en annen PC, eller prøv et annet tastatur på din PC. Er det trådløst eller med kabel ? Endret 21. januar 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå