Reino Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg hadde fra før en Apacer 256MB DDR PC2700 minnebrikke. Nå har jeg kjøpt en til som jeg har montert og alt funker fint. Men det er en ting jeg lurer på. Når jeg kikker i systeminfoen så står det at den ene er Double Bank og den andre Single Bank!?? Er de ikke like? Lenke til kommentar
Reino Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Hmmm...er det virkelig ingen her som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Reino skrev (2002-09-12 13:45):Jeg hadde fra før en Apacer 256MB DDR PC2700 minnebrikke. Nå har jeg kjøpt en til som jeg har montert og alt funker fint. Men det er en ting jeg lurer på. Når jeg kikker i systeminfoen så står det at den ene er Double Bank og den andre Single Bank!?? Er de ikke like? Søk etter singel og duble bank. Tror og det står i brukermanuale til hovedkortet, Gjør det i min manual http://www.google.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå