fxwz Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Tenker å kjøpe meg SE z300i. Dette skal da være den ultimate telefonen som er slik at den ikke vil bli solgt til noen, og rett og slett er verdens godeste backup-telefon. For at en telefon skal kunne egne seg som backup, bør følgende krav være oppfyllt. Jeg vil våkne av lyden fra en mp3 sang. (Format er ikke å så viktig, så lenge jeg blir vekket av ei skikkelig god låt) Kan z300i oppfylle dette kravet? Jeg går selvfølgelig ut ifra at den er i stand til å lagre dette, samt at den tollerer litt flere enn 14 sms. EDIT: Er vel flere telefoner som går under navnet z300. Endret 21. januar 2006 av Smallville Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Mulig jeg får så lite svar fordi det ikke sto om det var snakk om en Samsung eller en Sony Ericsson, men nå kommer det vel fram at vi snakker om en Sony Ericsson! Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Tror ikke at en kan velge en mp3 som alarmlåt. Skal ikke si det sikkert men jeg tror at en kun kan velge forhåndsdefinerte toner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå