Gå til innhold

Firmware update av Razer copperhead noe galt ?

Anbefalte innlegg

Hei

Fikk min Razer copperhead i posten i dag , reinstallerte windows og skulle til å oppdatere firmwaren på denne musen.

Jeg gjorde det nesten helt likt som her :

http://www.razerzone.com/copperhead/help/firmware.htm

Det eneste jeg ikke fikk til var å søke etter firmwaren men jeg søkte igjennom hele E: (har ikke noe harddisk som heter E: :cry: )Tror jeg klarte å installere firmwaren via å søke på den orginale firmwaren til musen (E:). Installerte firmwaren og alt var fint. Men jeg kunne selvfølgelig ikke få trykket ok i Synapse Configurator fordi musen ikke ville røre seg.

Etter en del tenking så måtte jeg bare slå av dataen. Og slo den på igjen , vet ikke om den er slik den skal være eller ikke den virker smooth men ikke så rask som jeg trodde , får ikke oppdatert firmware igjen fordi når jeg trykker inn profil knappen og setter den inn i usb intaket som beskrevet i guiden. Så blinker musen 3 ganger (ca) og ikke noe mer skjer. Når jeg da trykker OK i Synapse Configurator så står det at firmware update was failed (som beskrevet kan skje i guiden)

HVA gjør jeg nå ?

Kan noen hjelpe meg ?

Bildet :

untitled7nw.th.jpg

Nå er jeg rimelig sikker på at jeg har klart å ødelegge denne :(

please hjelp meg :(

Skulle hatt firmware V6.17b men jeg sitter med en mus som har firmware 6.13 som ikke kan oppgradere firmware :(

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...