gamerman Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Hei Fikk min Razer copperhead i posten i dag , reinstallerte windows og skulle til å oppdatere firmwaren på denne musen. Jeg gjorde det nesten helt likt som her : http://www.razerzone.com/copperhead/help/firmware.htm Det eneste jeg ikke fikk til var å søke etter firmwaren men jeg søkte igjennom hele E: (har ikke noe harddisk som heter E: )Tror jeg klarte å installere firmwaren via å søke på den orginale firmwaren til musen (E:). Installerte firmwaren og alt var fint. Men jeg kunne selvfølgelig ikke få trykket ok i Synapse Configurator fordi musen ikke ville røre seg. Etter en del tenking så måtte jeg bare slå av dataen. Og slo den på igjen , vet ikke om den er slik den skal være eller ikke den virker smooth men ikke så rask som jeg trodde , får ikke oppdatert firmware igjen fordi når jeg trykker inn profil knappen og setter den inn i usb intaket som beskrevet i guiden. Så blinker musen 3 ganger (ca) og ikke noe mer skjer. Når jeg da trykker OK i Synapse Configurator så står det at firmware update was failed (som beskrevet kan skje i guiden) HVA gjør jeg nå ? Kan noen hjelpe meg ? Bildet : Nå er jeg rimelig sikker på at jeg har klart å ødelegge denne please hjelp meg Skulle hatt firmware V6.17b men jeg sitter med en mus som har firmware 6.13 som ikke kan oppgradere firmware Endret 21. januar 2006 av gamerman Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Hjelp ? Har sendt inn forespørsel om retur hos forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå