nassass Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) hei, plutselig når jeg driver med pcen så stopper den opp slik at jeg ikke får gjort noen ting og etter ca 3-5 min så restarter den seg av seg selv.. hva sjer og/eller hva kan jeg gjøre for å unngå det?? Takk for alle nice svar! Ja også når jeg logger på pcen igejn kommer denne feilmeldingen opp: http://img9.imageshack.us/img9/1810/utennavn2iq.jpg Endret 20. januar 2006 av cley Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det er mye som kan foråsake dette. Vi må nok ha litt mer info. Det kan fek.s være varmeproblemer, hardiskproblemer, strømproblemer.. osv. Last ned Everest og sjekk hvordan det står til med temperaturen på de forskjellige delene. El NetZor Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Hei. Hadde vært greit og vite hvilket system du kjører, hvor varm det er etc. Btw : Jeg fikk ikke linken med bildet ditt opp. Og hvorfor i svarte har du Mac OX som bakgrunn? :!: Endret 20. januar 2006 av j**** harddisk Lenke til kommentar
nassass Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Det er mye som kan foråsake dette. Vi må nok ha litt mer info. Det kan fek.s være varmeproblemer, hardiskproblemer, strømproblemer.. osv. Last ned Everest og sjekk hvordan det står til med temperaturen på de forskjellige delene. El NetZor 5472161[/snapback] har everest det er ikke for varmt! Lenke til kommentar
nassass Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hei. Hadde vært greit og vite hvilket system du kjører, hvor varm det er etc. Btw : Jeg fikk ikke linken med bildet ditt opp. Og hvorfor i svarte har du Mac OX som bakgrunn? :!: 5472201[/snapback] hvilket system du mener om jeg har windows?? i så fall winxp du fikk ikke opp linken med bilde men rakk å se bakgrunnen hva fan er det forno?? bakgrunnen synes JEG er fet.. svar eller lavære å legg inn dritt komentarer! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 skjer det med age of empires 3? vis det så har vi samme problem Lenke til kommentar
nassass Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 skjer det med age of empires 3?vis det så har vi samme problem 5472352[/snapback] nei det bare skjer sån plutselig f.eks i sta når jeg skulle opne cs 1.6 funker jo seff men når jeg går ut av det og kansje en eller to timer etter på så klikker pcen igjen.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) restarter den seg alltid med en gang eller fryser den også av og til? har du prøvd med forskjellige rambrikker og i forskjellige spor? Endret 20. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
nassass Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 restarter den seg alltid med en gang eller fryser den også av og til?har du prøvd med forskjellige rambrikker og i forskjellige spor? 5472394[/snapback] den "fryser" en stund også restarter den av seg selv etter 3-5 min.. rambrikk opplegget ditt har jeg ikke prøvd.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 restarter den seg alltid med en gang eller fryser den også av og til?har du prøvd med forskjellige rambrikker og i forskjellige spor? 5472394[/snapback] den "fryser" en stund også restarter den av seg selv etter 3-5 min.. rambrikk opplegget ditt har jeg ikke prøvd.. 5472634[/snapback] hadde samme problemet med at det frøs seg,veldig mye, som på skrivebordet og når jeg jobbet med vanlige oppgaver, og spill selfølgelig, de byttet rambrikker, da forsvant noe av problemet. du kan forøvrig se i min post med det problemet Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 restarter den seg alltid med en gang eller fryser den også av og til?har du prøvd med forskjellige rambrikker og i forskjellige spor? 5472394[/snapback] den "fryser" en stund også restarter den av seg selv etter 3-5 min.. rambrikk opplegget ditt har jeg ikke prøvd.. 5472634[/snapback] hadde samme problemet med at det frøs seg,veldig mye, som på skrivebordet og når jeg jobbet med vanlige oppgaver, og spill selfølgelig, de byttet rambrikker, da forsvant noe av problemet. du kan forøvrig se i min post med det problemet 5472671[/snapback] *samme prob* hvordan byttet du ram brukker? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 det er bare og trykke på de to plastbitene på siden av rambrikkene(på likt), så går den opp. når du skal sette de i et annet spor, så må du først vippe ut plasttingene,så må du se hvilket vei den står(passer bare en vei), når du har fått den ned så den står rett i sporet så skal du først trykke den ene siden på brikken(hører klikk) så den andre. og så kan du prøve enten en brikke om gangen i litt forskjellige spor. og så kan du teste brikkene med programmet memtest86 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 det er bare og trykke på de to plastbitene på siden av rambrikkene(på likt), så går den opp.når du skal sette de i et annet spor, så må du først vippe ut plasttingene,så må du se hvilket vei den står(passer bare en vei), når du har fått den ned så den står rett i sporet så skal du først trykke den ene siden på brikken(hører klikk) så den andre. og så kan du prøve enten en brikke om gangen i litt forskjellige spor. og så kan du teste brikkene med programmet memtest86 5472772[/snapback] kan det skje noe hvis du bytter omm på brikkene? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 det er bare og trykke på de to plastbitene på siden av rambrikkene(på likt), så går den opp.når du skal sette de i et annet spor, så må du først vippe ut plasttingene,så må du se hvilket vei den står(passer bare en vei), når du har fått den ned så den står rett i sporet så skal du først trykke den ene siden på brikken(hører klikk) så den andre. og så kan du prøve enten en brikke om gangen i litt forskjellige spor. og så kan du teste brikkene med programmet memtest86 5472772[/snapback] kan det skje noe hvis du bytter omm på brikkene? 5472821[/snapback] nei er du forsiktig, og tar på kabinettet iblant(fjerner statiskelektrisitet) så pleier det og gå fint. husk å se at brikkene treffer riktig, du ser i mitten hva jeg mener med at det bare passer en vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå