CombatPsycho Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei. Jeg er har en Hp bærbar pc som jeg nettopp formaterte pga virus...problemet er at det finnes ikke noen trådløs browser på pcn lengre, eller sånn ting som søker opp nettverket og deretter kobler det opp, hvis dere forstår? Noen som vet hvordan jeg får til dette? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Trenger hjelp litt raskt siden min mor skal bruke den til noe med jobben(får ikke bruke min stasjonære pc) Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Trenger hjelp litt raskt siden min mor skal bruke den til noe med jobben(får ikke bruke min stasjonære pc) 5472461[/snapback] Du har vel orginaldisken(e)? Har du driverene inne? Hvis ikke må du starte med å laste disse ned via kablet nettverk eller på en annen PC. Og brenne driverene på CD og legge over. Deretter kan du prøve windows trådløse konfigurering, eller laste ned harwareprodusentens programware, som du var smart nok til å laste ned samtidig med driverene. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Trenger hjelp litt raskt siden min mor skal bruke den til noe med jobben(får ikke bruke min stasjonære pc) 5472461[/snapback] Du har vel orginaldisken(e)? Har du driverene inne? Hvis ikke må du starte med å laste disse ned via kablet nettverk eller på en annen PC. Og brenne driverene på CD og legge over. Deretter kan du prøve windows trådløse konfigurering, eller laste ned harwareprodusentens programware, som du var smart nok til å laste ned samtidig med driverene. 5472518[/snapback] Hahaha, jeg er smart Hihi, takk for hjelpen ja:D Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det enkleste er å kjøre den originale Driver recovery disken som fulgte med. - Der ligger en masse spesialdrivere du trenger ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå