Gå til innhold

Total War: hvilken nasjon/faction skal du spille som i MEDII


Hvilken nasjon/faction skal du spille som?  

110 stemmer

  1. 1. Hvilken nasjon/faction skal du spille som?

    • England
      35
    • France
      8
    • Scotland
      10
    • Holy Roman Empire
      14
    • Denmark
      13
    • Spain
      1
    • Portugal
      0
    • Milan
      0
    • Venice
      5
    • Papal States
      3
    • Sicily
      3
    • Poland
      0
    • Russia
      3
    • Hungary
      0
    • Byzantium
      3
    • The Turks
      0
    • Egypt
      3
    • The Moors
      2
    • The Mongols
      5
    • The Tumurids
      1
    • The Aztecs
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, frankrike hadde mye tyngre riddere en england, noe som er litt tøft.

 

tror nesten jeg må "filpp a coin" mellom dem

 

håper foresten at alle land kan få skytevåpen.

 

husker i shogun var det et kappløp om å få skytevåpen, rome hadde liksom ikke den ene teknologien som alle ville ha.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
er det slik i M2TW at man kan velge når man vil starte

 

tidlig, mellom og sen?

7056416[/snapback]

Den muligheten har CA ikke tatt med seg i M2TW, men som alltid tror jeg det er en del moddere som kanskje kommer til å prøve å gjøre noe med det; om de får noe skikk på kodingen riktignok.

 

Men i Multiplayer vil dette være en mulighet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=642713

Når det gjelder flerspiller, er det tre ting jeg gjerne vil trekke frem. Det ene er at man i en flerspillerkamp kan velge mellom fire perioder, førmiddelalder, høymiddelalder, senmiddelalder og "alle sammen". Du syns kanskje det er en smule rart? Senmiddelalder, vil da vel fungere som en slags "alle sammen"? Vel, ikke helt. Det er rett og slett så mange forskjellige enheter i spillet at de ikke ville vært tjent med det. Så senmiddelalderen vil kun inneholde de enheten som var viktige i den perioden, mens "alle sammen" vil ta med alle enhetene i alle periodene, i tillegg til å ta med kortstogsenhetene. Det er verdt å merke seg at det ikke vil være like balansert om man spiller "alle sammen," men det vil jo være artig.
Lenke til kommentar
Spørsmålet mitt er; Hva er det frankrike har som ikke de andre har? Bortsett fra mange tap på samvittigheten? :p;)

7055685[/snapback]

 

De har so sagt bare tap på nakken, de har et fryktelig rykte, "ingen liker frankrike", du ser det igjen i filmer aviser osv. Kanskje mes på tv, men det er liksom tingen, jeg synes det er riktig moro å heie på frankrike når alle andre ler av de. Det er sjarmen :) Og ingenting er vel så moro å spille frankrike under ww2 spill, kanskje mest civilization spillene, da det ikke finnes så mange andre som gir det muligheten.

 

Ellers liker jeg å spille små svake nasjoner, spilte kypros i et artig total war lignende spill, og fikk jo hele tyrkia og de andre islamske landene mot meg, redningen ble at de kranglet så mye internt også. Så jeg savner flere små land, men nå vett jeg ikke helt når spillet skal begynne å historien så godt, så vett jo ikke om landene jeg vil ha passer inn.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Frankrike uten tvil! Har alltid elsket frankrike i krigspill, mye pga de alltid taper og alle ler av de. Derfor liker jeg å spille "underdogsene" de latterligjorte og de som alltid taper. Og min erkefiende er alltid england, så mitt første game blit med Frankrike der jeg invaderer England som fort som mulig!

7053853[/snapback]

 

 

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...