Gå til innhold

Total War: hvilken nasjon/faction skal du spille som i MEDII

Hvilken nasjon/faction skal du spille som?  

110 stemmer

1. 1. Hvilken nasjon/faction skal du spille som?

• England
      35
    • France
      8
    • Scotland
      10
    • Holy Roman Empire
      14
    • Denmark
      13
    • Spain
      1
    • Portugal
      0
    • Milan
      0
    • Venice
      5
    • Papal States
      3
    • Sicily
      3
    • Poland
      0
    • Russia
      3
    • Hungary
      0
    • Byzantium
      3
    • The Turks
      0
    • Egypt
      3
    • The Moors
      2
    • The Mongols
      5
    • The Tumurids
      1
    • The Aztecs
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke Skottland med? Hadde jo vært kjempegøy å gjenskape Braveheart-feelingen. "FREEEEEDOOOOOOOM"

5474263[/snapback]

Vel, Creative Asembly har ikke gitt noen informasjon om hvilke fraksjoner som er med eller ikke så jeg tok utgangspunkt i de fraksjonene jeg fikk opplyst at Medieval 1 hadde. Bare vent å se. Skottland må jo få være med!

Lenke til kommentar

Jo, faktisk på IGN..

IGNPC: What civilizations will be represented? What are some of the defining abilities and units of some of your favorite civilizations? Any cool historical battles to take advantage of these civilizations?

Bob Smith:There will be 21 playable factions for custom battle and multiplayer. England, France, Scotland, Holy Roman Empire, Denmark, Spain, Portugal, Milan, Venice, Papal States, Sicily, Poland, Russia, Hungary, Byzantium, The Turks, Egypt, The Moors, The Mongols, The Tumurids, The Aztecs.

Link til hele intervjuet!

Og der er Skottland cun.. ;)

@Snorre: Foreslå du fjerner pollen og lager en helt ny med disse alternativene. Deretter oppdaterer du førsteposten og tar med utdraget fra IGN der :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Hvis de er med, så blir det ihvertfall et satans stort verdenskart :p. Må være slitsomt å miste en invasjonsflåte på kysten av Sør-Amerika :D

5477236[/snapback]

Hehe! Skal oppdatere når jeg orker det :p Så lenge fjerner jeg bare pollen, så får vi ta resten senere ;) Får vist ikke lov til å slette pollen. Noen får sende TST en pm da.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

?

Chariots dauer som fluer når de får pilregnet ned over seg.

Aldri sett det store med til egen bruk heller. Mye bedre å bruke hester som rir ned alt. 20 hestenheter er forresten den ultimate taktikken. Løp rett på alt utenom phalanxfolk, de flanker du mens noen går rett på.

Blir nok england eller danes/skandenavia først

Lenke til kommentar
Siden spillet går ut til 1500-tallet, så er det vel bare naturlig at aztekerne er med.

5479731[/snapback]

Hvorfor? De hadde vel ikke VELDIG mye med det som skjedde andre steder enn Amerika aa gjoere? Hvorfor utvide verden saa mye for EN nasjon, naar det er nok aa ta av i Europa og omraadet rundt der?

Lenke til kommentar
fordi dette var starten på the american conquest. noe som forandret verden for altid.

5480832[/snapback]

Jeg vet dette, samt det som staar cun sitt neste innlegg ogsaa, men jeg mener fortsatt at aztecs ikke har noe aa gjoere i dette spillet. Skal man ta over europa med aztecs? Tror det hadde blitt en morsom affaere, men det kunne kanskje vaert verdt aa proeve? :hmm:

Jeg vet faktisk ikke her. Bare noe som hoertes rart ut med det, rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...