Gå til innhold

Total War: hvilken nasjon/faction skal du spille som i MEDII


Hvilken nasjon/faction skal du spille som?  

110 stemmer

  1. 1. Hvilken nasjon/faction skal du spille som?

    • England
      35
    • France
      8
    • Scotland
      10
    • Holy Roman Empire
      14
    • Denmark
      13
    • Spain
      1
    • Portugal
      0
    • Milan
      0
    • Venice
      5
    • Papal States
      3
    • Sicily
      3
    • Poland
      0
    • Russia
      3
    • Hungary
      0
    • Byzantium
      3
    • The Turks
      0
    • Egypt
      3
    • The Moors
      2
    • The Mongols
      5
    • The Tumurids
      1
    • The Aztecs
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Det ble for en stund tilbake avslørt hvilke 5 faksjoner som man kan starte med. Dette er faksjonene: "England", "Holy Roman Empire", "France", "Venice" og "Spain".

 

Reaksjonene er mange etter at det for en tid tilbake ble avslørt at ikke alle av de spillbare faksjonene vil være automatisk "åpne" for spilling. For å kunne spille med noen av de 12 andre faksjonene som er spillbare, må de blir overvunnet/utryddet i løpet av kampanjen med en av de 5 åpningsfaksjonene. Mange håper nå at de 12 andre spillbare faksjonene ( Milan, Sicily, Hungary, Russia, Egypt, The Moors, Denmark, Scotland, Portugal, Byzantium, The Turks, Poland ) vil være like enkle å få tilgang til som i RTW, gjennom enkel tekstfilmodding.

 

Faksjonene; Papal States, The Tumurids, The Mongols and The Aztecs blir ikke særlig overraskende ikke regnet som spillbare, men at enkelte av disse likevel kan spilles gjennom tekstfilmodding er likevel ikke utenkelig.

 

De 5 åpningsfaksjone vil ha en liten bonus ved at de har en wmv -intro. Men hver eneste spillbare nasjon vil likevel få en "tutorial" i form av informasjon om utganspunkt, hva du bør fokusere på, hvordan du bør legge opp okonomien og også hvordan du bør gå frem, det er mest sannsynlig kampanjehjelperen som vil gi et innblikk i dette når du starter en kampanje med en ny faksjon.

Lenke til kommentar
Kan jeg ikke spille som russerne med en gang? This is an outrage!

6876870[/snapback]

Som det står skrevet så er disse spillbare, men man må enten vinne hele kampanjen med en av faksjonene eller at de blir slått ut i kampanjen når du spiller en annen person. Men det er ikke utenkelig at det blir like lett modifisert som i Rome med en enkel endring i en tekstfil =)

Lenke til kommentar

Ooh, i see venice. gud, de har jeg spilt mye som i M:TW 1. Utrolig bra start posisjon, utrolig mange gode områder å erobre, utrolig lett å forsvare. Men kun gode fiender på alle kanter. =)

 

Men jeg håper virkelig at M:TW2 blir meget mye lettere å modde enn R:TW, og med færrest mulige hardcoded limits. Vi ønsker jo selvfølgelig at det blir portet til linux og mac også, da det gang på gang blir bevist at spill som kjører på flere plattformer er mer stabile. (Har du noengang hørt om quake 3 som kræsjer? Ikke jeg). Menneh, vi får se..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Frankrike uten tvil! Har alltid elsket frankrike i krigspill, mye pga de alltid taper og alle ler av de. Derfor liker jeg å spille "underdogsene" de latterligjorte og de som alltid taper. Og min erkefiende er alltid england, så mitt første game blit med Frankrike der jeg invaderer England som fort som mulig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...